Пропустити навігацію

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2017 року

Діяльність органів Пенсійного фонду України в Луганській області протягом першого півріччя 2017 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, указів і доручень Президента України, нормативно-правових актів Уряду, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.

Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в головному та підвідомчих управліннях Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком в роботі органів Пенсійного фонду України в області.

Протягом I півріччя 2017 року до органів Пенсійного фонду України в Луганській області надійшло 6995 звернень громадян.

 

№ з/п Необхідна інформація За
I півріччя 2017 року
За відповідний звітний період минулого року +,-
1 Надійшло звернень громадян до органів Пенсійного фонду: 6995 9310 + 20
  –         на особистому прийомі 3035 3914 – 510
  –         на виїзних прийомах 2039 2964 + 402
  –         в письмовій формі 916 918 + 101
  –         через вищі органи влади та організації 290 192 + 27
  –         до Державної установи «Урядовий контактний   центр» 715 1322 -353

 

З метою зменшення кількості звернень громадян та запобігання випадкам повторних звернень в підрозділах Фонду області особлива увага приділяється:

–      особистим прийомам, де громадянам надаються обґрунтовані відповіді, кваліфіковані роз’яснення (на особистому прийомі керівництвом головного управління прийнято 315 осіб, в підвідомчих органах Фонду-
2720 осіб);

–      виїзним прийомам у сільських, селищних радах, віддалених населених пунктах. Особливу увагу приділено особам з обмеженими фізичними можливостями, інвалідам по зору та особам, яким виповнилося 80 і більше років;

–      телефонним «гарячим» лініям ( на “гарячу” лінію головного управління та підвідомчих управлінь зателефонувало та отримало роз’яснення 17533 громадян);

–      виступам працівників на телебаченні (за звітний період
129 виступів);

–      виступам працівників на радіо (за звітний період 204 виступи);

–      висвітленню діяльності органів Пенсійного фонду України у пресі (за звітний період опублікована 84 статті).

На постійному контролі керівництва питання своєчасної підготовки відповідей на звернення, виявлення фактів порушень етики службової поведінки та підвищення персональної відповідальності працівників за випадки неякісного розгляду звернень громадян.

background Layer 1