Пропустити навігацію

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2017 року

Діяльність органів Пенсійного фонду України в Луганській області протягом 9 місяців 2017 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, указів і доручень Президента України, нормативно-правових актів Уряду, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.

Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в головному та підвідомчих управліннях Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком в роботі органів Пенсійного фонду України в області.

Протягом 9 місяців 2017 року до органів Пенсійного фонду України в Луганській області надійшло 10195 звернень громадян.

 

№ з/п Необхідна інформація За
9 місяців 2017 року
За відповідний звітний період минулого року +,-
1 Надійшло звернень громадян до органів Пенсійного фонду: 10 195 13 171 -2976
  –         на особистому прийомі 4 518 5 359 -841
  –         на виїзних прийомах 2 810 4 475 -1665
  –         в письмовій формі 1 509 1 433 +76
  –         через вищі органи влади та організації 342 299 +43
  –         до Державної установи «Урядовий контактний   центр» 1 016 1 605 -589

 

З метою зменшення кількості звернень громадян та запобігання випадкам повторних звернень в підрозділах Фонду області особлива увага приділяється:

–      особистим прийомам, де громадянам надаються обґрунтовані відповіді, кваліфіковані роз’яснення (на особистому прийомі керівництвом головного управління прийнято 409 осіб, в підвідомчих органах Фонду-
4109 осіб);

–      виїзним прийомам у сільських, селищних радах, віддалених населених пунктах. Особливу увагу приділено особам з обмеженими фізичними можливостями, інвалідам по зору та особам, яким виповнилося 80 і більше років;

–      телефонним «гарячим» лініям ( на “гарячу” лінію головного управління та підвідомчих управлінь зателефонувало та отримало роз’яснення 21855 громадян);

–      виступам працівників на телебаченні (за звітний період
184 виступи);

–      виступам працівників на радіо (за звітний період 266 виступів);

–      висвітленню діяльності органів Пенсійного фонду України у пресі (за звітний період опублікована 120 статей).

На постійному контролі керівництва питання своєчасної підготовки відповідей на звернення, виявлення фактів порушень етики службової поведінки та підвищення персональної відповідальності працівників за випадки неякісного розгляду звернень громадян.

background Layer 1