Пропустити навігацію

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2015 рік

В підрозділах Фонду області завжди були і є актуальними питання реалізації громадянами конституційного права на звернення, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України «Про звернення громадян», указів і доручень Президента України, нормативно-правових актів Уряду. Постійно вживаються заходи щодо покращення роботи, ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами Пенсійного фонду, удосконалюються форми та методи роботи.

Протягом 2015 року до головного управління надійшло поштою та подано на особистому прийомі 474 письмових звернень (більша їх кількість надійшла від мешканців міст Сєвєродонецька та Лисичанська), до підвідомчих органів Фонду надійшло 1649 звернень.

Аналіз письмових звернень громадян показує, що найчастіше порушувались питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій та роз’яснення діючого пенсійного законодавства

З метою зменшення кількості звернень громадян та запобігання випадкам повторних звернень в підрозділах Фонду області особлива увага приділяється:

– особистим прийомам, де громадянам надаються обґрунтовані відповіді, кваліфіковані роз’яснення (на особистому прийомі керівництвом головного управління прийнято 479 осіб, в підвідомчих органах Фонду- 11871 особа);

– виїзним прийомам у сільських, селищних радах, віддалених населених пунктах. Особливу увагу приділено особам з обмеженими фізичними можливостями, інвалідам по зору та особам, яким виповнилося 80 і більше років ( проведено 452 виїзні прийоми, на яких звернулося понад 5483 особи);

– телефонним «гарячим» лініям ( на “гарячу” лінію в підрозділи Фонду області зателефонувало та отримало роз’яснення 56452 громадяни);

– виступам працівників на телебаченні (за звітний період 154 виступи);

– виступам працівників на радіо (за звітний період 612 виступів);

– висвітленню діяльності органів Пенсійного фонду України у пресі (за звітний період опубліковано 242 статті).

На постійному контролі керівництва питання своєчасної підготовки відповідей на звернення, виявлення фактів порушень етики службової поведінки та підвищення персональної відповідальності працівників за випадки неякісного розгляду звернень громадян.

background Layer 1