Інформація про результати роботи зі зверненнями громадян в органах Пенсійного фонду України в Луганській області за I квартал 2016 року
Діяльність органів Пенсійного фонду України в Луганській області протягом першого кварталу 2016 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, указів і доручень Президента України, нормативно-правових актів Уряду, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.
Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в головному та підвідомчих управліннях Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком в роботі органів Пенсійного фонду України в області.
За період з 01.01.2016 по 31.03.2016 до органів Пенсійного фонду України в Луганській області надійшло 3739 звернень громадян.
№ з/п | Необхідна інформація | За I квартал 2016 року | За відповідний звітний період минулого року | +,- |
1 | Надійшло звернень громадян до органів Пенсійного фонду: | 3739 | 3719 | +20 |
– на особистому прийомі | 1912 | 2422 | -510 | |
– на виїзних прийомах | 1272 | 870 | +402 | |
– в письмовій формі | 437 | 336 | +101 | |
– через вищі органи влади та організації | 118 | 91 | +27 | |
2 | до Державної установи «Урядовий контактний центр» | 568 | – | – |
Всього: | 4307 | 3719 |
З метою зменшення кількості звернень громадян та запобігання випадкам повторних звернень в підрозділах Фонду області особлива увага приділяється:
– особистим прийомам, де громадянам надаються обґрунтовані відповіді, кваліфіковані роз’яснення (на особистому прийомі керівництвом головного управління прийнято 135 осіб, в підвідомчих органах Фонду – 1777 осіб);
– виїзним прийомам у сільських, селищних радах, віддалених населених пунктах. Особливу увагу приділено особам з обмеженими фізичними можливостями, інвалідам по зору та особам, яким виповнилося 80 і більше років ( проведено 172 виїзних прийоми, на яких звернулося 1272 особи);
– телефонним «гарячим» лініям ( на “гарячу” лінію головного управління та підвідомчих управлінь зателефонувало та отримало роз’яснення 12594 громадян)
– виступам працівників на телебаченні (за звітний період 45 виступів);
– виступам працівників на радіо (за звітний період 137 виступів);
– висвітленню діяльності органів Пенсійного фонду України у пресі (за звітний період опубліковано 64 статті).
На постійному контролі керівництва питання своєчасної підготовки відповідей на звернення, виявлення фактів порушень етики службової поведінки та підвищення персональної відповідальності працівників за випадки неякісного розгляду звернень громадян.