Пропустити навігацію

Інформація про роботу управління інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів за І півріччя 2016 року

Протягом І півріччя 2016 року спеціалістами управління інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів забезпечено супроводження та підтримку програмно-технологічного комплексу, який використовується в органах Пенсійного фонду України. Виконувалось систематичне оновлення програмного забезпечення. Від розробників отримано, встановлено, проведено тестування та передано підвідомчим управлінням:

– 11 оновлень програмного комплексу 1С-Бухгалтерія;

– 8 патчів АРМ ОССВ;

– 32 оновлення оперативної звітності бюджетно-фінансового управління та управління платежів до пенсійної системи та захисту прав застрахованих осіб.

За період з 1 січня по 30 червня 2016 року від розробників програмного комплексу АСОПД/КОМТЕХ було отримано 95 розсилок зі змінами й доповненнями у функціонуванні програмного комплексу, на підставі яких у міські й районні управління Луганської області було підготовлено й передано 80 розсилок.

Було сформовано 77 наборів паспортів для виконання нарахування пенсій у районних управліннях, як на основні, так і на додаткові відомості. Крім того, проведено збір довідок територіальних управлінь та форм звітності: про фактичне використання коштів на виплату пенсій, звітів про розподіл коштів за операціями, про перераховані та призначені пенсії, форми 2 А. На підставі зазначених даних було сформовано обласні довідки та документи, які направлено в ІВЦ Міністерства соціальної політики та передано структурним підрозділам головного управління для роботи.

Протягом січня-червня було обладнано 34 нових робочих місця та підключено їх до локальної мережі, створені облікові записи користувачів ресурсів ІТС відповідно службових записок керівників структурних підрозділів з наданням відповідних повноважень.

Забезпечено здійснення організаційно-методичної та технічної підтримки процесу підготовки та передачі на Центральний рівень анкет пенсійних посвідчень. Кожного вівторка формується та надається до Пенсійного фонду України архівна посилка з файлами анкет, які надійшли з підвідомчих управлінь. За результатами проведеної роботи складено «Звіт про стан БД СВППу в розрізі підвідомчих управлінь».

Спеціалістами відділу ведення електронних реєстрів та підтримки інформаційно-аналітичних систем управління інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів за звітний період було відпрацьовано 226 запитів від правоохоронних органів, інших контролюючих органів, страхувальників та застрахованих осіб по 250 страхувальникам та 6883 застрахованим особам. Протягом зазначеного періоду до управління надійшло та відпрацьовано 38 запитів з управлінь ПФУ інших регіонів України.

З початку року, відповідно запитів, які надійшли до управління було проведено з’ясування причин не зарахування застрахованим особам страхового стажу за певні періоди роботи по 9 страхувальникам. Крім того, направлено запити до Департаменту інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів Пенсійного фонду України щодо виправлення виявлених невідповідностей первинних документів та даних реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

За січень-червень 2016 року до управління інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області надійшло 4 електронних звернення від громадян, які були надіслані за допомогою мережі Internet. Протягом зазначеного періоду звернень громадян щодо реєстрації на веб-порталі послуг Пенсійного фонду України не надходило.

Підвідомчими управліннями завершено підготовчі роботи до впровадження в експлуатацію з 1 липня 2016 року централізованої підсистеми «Призначення та виплата пенсій» Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України. За червень поточного року проведено розрахунок розміру пенсії по 176 новим пенсійним справам.

З червня поточного року розпочато прийом документів від внутрішньо переміщених осіб для виготовлення електронних пенсійних посвідчень. Для забезпечення проведення цієї роботи головним управління отримано сертифікати відкритих ключів для 83 спеціалістів підвідомчих управлінь та головного управління. Станом на 01.07.2016 року на прийом до відділів обслуговування громадян звернулось 120 осіб: 48 пакетів документів направлено на Центральний рівень, 62 – прийнято до розгляду, 9 – відкладено (відсутні дані в РЗО або надано не повний пакет документів документів).

Проведено підготовчі роботи щодо запровадження електронного документообігу з питань виплати пенсій: отримано електронні цифрові підписи, за результатами проведеного нарахування за кожен місяць проводиться тестове формування виплатних документів та відправлення їх на Центральний рівень по управлінню військовослужбовців та деяких інших категорій громадян головного управління.

background Layer 1