Глядачам телеканалу «UA:Донбас» – про роботу Фонду області в особливих умовах
Сьогодні, 20 березня, начальник головного управління Пенсійного фонду області Ольга Шарунова зустрілася з журналістами телеканалу «UA:Донбас» та розповіла для глядацької аудиторії про зміни у роботі головного та підпорядкованих управлінь у зв’язку з введенням карантину.
Зараз органи Фонду Луганщини працюють в режимі обмеженого доступу. Фахівці здійснюють прийом громадян з першочергових питань: призначення та перерахунку пенсій, виплат допомоги на поховання та недоотриманої пенсії. Громадяни можуть залишати свої заяви та звернення у боксах, встановлених на входах в управління. Відповідальний працівник передасть їх на обробку спеціалістам. Після опрацювання відвідувач таким же чином може отримати відповідь на свій запит.
Очільниця органів Фонду області також зазначила, що більшість питань сьогодні вирішується і без особистих візитів. Для цього варто скористатися онлайнсервісами вебпорталу Пенсійного фонду України. Зокрема: подати заяву про призначення пенсії в «один дотик»; отримати довідки форми ОК-5/ОК-7, про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж; подати звернення (пропозицію тощо); перевірити відомості про трудову діяльність; подати анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб та інше.
До речі, зараз вхід до особистого кабінету на вебпорталі Пенсійного фонду можна здійснити не лише за електронним підписом, а й за номером банківської картки.
Також можна отримати кваліфіковану консультацію фахівців пенсійної служби, зателефонувавши на номери «гарячих ліній».
«Ситуація постійно моніториться, – резюмувала Ольга Шарунова. – Ми намагаємося надавати громадянам якісні пенсійні послуги, прагнемо, щоб і в умовах запровадження карантину вони не відчували ніякого дискомфорту».