Пропустити навігацію

Робочі будні пенсійників Луганщини

Для запобігання поширенню коронавірусної інфекції, органи  Фонду Луганщини зараз працюють в режимі обмеженого доступу. Згідно з даними щоденного моніторингу обслуговування громадян лише в останній день березня в органи Пенсійного фонду Луганщини звернулися 102 особи. Що їх цікавило? Як з’ясувалося, до трійки «лідерів» увійшли звернення за отриманням довідки ОК-5 (26), за допомогою на поховання (16) та з приводу первинного призначення пенсії (13).

Усні консультації були надані 19 громадянам, довідки – 14.

155 мешканців області скористалися можливістю вирішити свої нагальні питання дистанційно. Вони зателефонували на прямі телефонні «гарячі лінії» пенсійників та отримали кваліфіковані відповіді.

Шість осіб звернулися на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, із них чотири – за первинним призначенням пенсії.

Не зайвим буде нагадати, що зараз багато питань стосовно пенсійного забезпечення можна вирішити дистанційно, не виходячи з власної оселі.

Що для цього потрібно? Зареєструватися на вебпорталі Пенсійного фонду України, скориставшись його онлайн сервісами можна:

  • подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”;
  • отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
  • перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);
  • провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
  • подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
  • подати звернення (пропозицію тощо);
  • активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).
  • WhatsApp Image 2020 04 02 at 11.46.55 1024x1018 - Робочі будні пенсійників Луганщини
background Layer 1