Пропустити навігацію

Реєстрація та перший вхід на Вебпортал (portal.pfu.gov.ua)

Вебпортал (portal.pfu.gov.ua) надає можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду.

Без реєстрації на Вебпорталі, можна отримати довідкову інформацію. Для громадян розміщені зразки заяв, бланків та інших необхідних документів для призначення або перерахунку пенсій, які дають можливість роздрукувати або заповнити їх в електронному вигляді.

Натомість, кожен зареєстрований користувач має можливість вільного доступу до своєї персональної облікової картки з відомостями про заробітну плату (доход), а також має змогу отримувати щомісяця на свою електронну адресу виписку із системи персоніфікованого обліку. У виписці вказується перелік підприємств, які подавали відомості в систему персоніфікованого обліку, сума заробітку, кількість днів для стажу і інші дані. За допомогою цих даних працівники можуть легко контролювати, як роботодавці платять за них єдиний внесок.

Пенсіонерам надана можливість отримання відомостей з власної справи із зазначенням: суми призначеної пенсії з урахуванням надбавок, підвищень, індексації та інших доплат до пенсії, назви закону, згідно якого призначено пенсію.

 

Отже, для реєстрації у якості користувача Вебпорталу ПФУ передбачено два способи:

 

  • Реєтрація за заявою (реєстрація на Вебпорталі здійснюється тільки один раз).

У зв’язку з карантином, пропонуємо скористатися іншими способами реєстрації.

 

  • Вхід до вебпорталу за допомогою електронного цифрового підпису.

Використання електронного цифрового підпису (електронного ключа або ЕЦП) при реєстрації на вебпорталі робить вхід більш захищеним, ніж вхід за логіном та паролем. Саме за рахунок надійної ідентифікації, надається більша кількість електронних сервісів та доступ до персональних даних.

  1. Зайдіть на Вебпортал Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua), оберіть пункт меню «Вхід» та виконайте перший вхід на Вебпортал за електронним цифровим підписом (ключем) – закладка «За ЕЦП».
  2. Оберіть з переліку орган (Акредитований центр сертифікації ключів АТ КБ «ПриватБанк» або Акредитований центр сертифікації ключів при Державній фіскальній службі України, або органів юстиції), за допомогою якого створено електронний ключ та сам ключ, який знаходиться на будь-якому носії (флешка чи жорсткий диск комп’ютера), введіть пароль та користуйтеся.

 

  • Вхід до вебпорталу за допомогою за допомогою банківської карти.

Щоб увійти до порталу електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою банківської карти необхідно:

  1. Здійснити Вхід за GOV ID.

 

vebportal 1 - Реєстрація та перший вхід на Вебпортал (portal.pfu.gov.ua)

 

  1. Після цього Вас перенаправить до сторінки «Інтегрованої системи електронної ідентифікації», де потрібно обрати варіант «Ідентифікація за BankID».

 

vebportal 2 - Реєстрація та перший вхід на Вебпортал (portal.pfu.gov.ua)

 

  1. На наступній сторінці оберіть банк, в якому ви обслуговуєтесь.

 

vebportal 3 - Реєстрація та перший вхід на Вебпортал (portal.pfu.gov.ua)

 

  1. Заповніть номер вашої банківської карти, після чого введіть код підтвердження з СМС повідомлення, яке буде надіслано на ваш номер телефону. Після підтвердження та успішної ідентифікації Вас автоматично перенаправить до вашого кабінету на Вебпорталі Пенсійного фонду України.

 

vebportal 4 - Реєстрація та перший вхід на Вебпортал (portal.pfu.gov.ua)

 

Вітаємо з реєстрацією! Ласкаво просимо до Вебпорталу!

background Layer 1