У Марківському об’єднаному управлінні триває консультування телефоном
Днями начальник відділу з призначення перерахунку пенсії Марківського об’єднаного управління Світлана Скляр протягом двох годин відповідала на телефонні дзвінки під час прямої телефонної «гарячої лінії».
Чотири особи отримали кваліфіковані відповіді на запитання щодо режиму роботи управління в період запровадження карантину та можливості поновлення виплати пенсії, отримання допомоги на поховання і недоотриманої пенсії внутрішньо переміщеним особам, перерахунку пенсій в поточному році, визначення розміру страхового стажу для призначення пенсії тощо.
Начальник відділу, скориставшись нагодою, поінформувала додзвонювачів про можливість вирішення більшості питань без особистих візитів до управління, за допомогою онлайнсервісів вебпорталу Пенсійного фонду України, або отримати консультацію телефонами «гарячих ліній» Марківського і Новопсковського відділів обслуговування громадян чи по скайпзв’язку.
Днями начальник відділу з призначення перерахунку пенсії Марківського об’єднаного управління Світлана Скляр протягом двох годин відповідала на телефонні дзвінки під час прямої телефонної «гарячої лінії».
Чотири особи отримали кваліфіковані відповіді на запитання щодо режиму роботи управління в період запровадження карантину та можливості поновлення виплати пенсії, отримання допомоги на поховання і недоотриманої пенсії внутрішньо переміщеним особам, перерахунку пенсій в поточному році, визначення розміру страхового стажу для призначення пенсії тощо.
Начальник відділу, скориставшись нагодою, поінформувала додзвонювачів про можливість вирішення більшості питань без особистих візитів до управління, за допомогою онлайнсервісів вебпорталу Пенсійного фонду України, або отримати консультацію телефонами «гарячих ліній» Марківського і Новопсковського відділів обслуговування громадян чи по скайпзв’язку.