Телефонні «гарячі лінії» керівників обласного Фонду
Три дні поспіль керівники Головного управління Фонду по дві години чергували біля телефонів «гарячих ліній» та спілкувалися з громадянами. 20 мешканців Луганщини та внутрішньо переміщених осіб скористалися такою нагодою і зателефонували 13 квітня до начальника Головного управління Фонду області Ольги Шарунової, позавчора – до її заступниці Тетяни Нікітіної, вчора, 15 квітня, – до начальника управління пенсійного забезпечення Ольги Яценко.
Що цікавило людей? Відповіді на які запитання вони хотіли почути? Насамперед, їх хвилювали проведення перерахунків пенсій, нарахування та виплата додаткових доплат (1000 та 500 грн), подовження в умовах карантину пенсійного посвідчення та посвідчення внутрішньо переміщеної особи, переведення пенсійних виплат з іншого територіального управління, отримання довідок ОК-5 та ОК-7.
Надавши кваліфіковані роз’яснення, досвідчені фахівці пенсійної служби майже кожному додзвонювачу пропонували зареєструватися на вебпорталі Пенсійного фонду України і стати його постійним користувачем. Адже крім величезного обсягу інформаційно-роз’яснювальних публікацій стосовно пенсійного законодавства та забезпечення, на ньому доступні ще й зручні та безкоштовні різноманітні електронні послуги.