Пропустити навігацію

Під час телефонних «гарячих ліній» керівники управління надали відповіді на питання, що хвилюють жителів Біловодського та Міловського районів

23 та 24 квітня, протягом двох годин перший заступник начальника управління Віталій Діденко та заступник начальника управління Тетяна Плясуля відповідали на дзвінки мешканців Біловодського і Міловського районів та внутрішньо переміщених осіб під час проведення прямих телефонних «гарячих ліній». На них звернулися 11 громадян (в тому числі 5 – ВПО).

В ході діалогу додзвонювачі насамперед цікавилися питаннями виплати одноразової грошової допомоги в розмірі 1000 грн., допомоги на поховання  та недоотриманої пенсії, переходу з пенсії по втраті годувальника на пенсію за віком тощо.

Надавши кваліфіковані роз’яснення, фахівці майже кожному, хто зателефонував в Біловодське об’єднане управління, пропонували зареєструватися на вебпорталі Пенсійного фонду України і стати його постійним користувачем.

1 33 1024x555 - Під час телефонних «гарячих ліній» керівники управління надали відповіді на питання, що хвилюють жителів Біловодського та Міловського районів

2 12 828x1024 - Під час телефонних «гарячих ліній» керівники управління надали відповіді на питання, що хвилюють жителів Біловодського та Міловського районів

background Layer 1