Пропустити навігацію

Питання-відповіді, з якими найчастіше звертаються застраховані особи щодо роботи вебпорталу

Питання 1: Яким чином можна отримати доступ до своїх персональних даних через веб-портал?

 

Відповідь:

Доступ до своїх персональних даних можна отримати скориставшись послугами Пенсійного фонду України, які надаються в електронному вигляді, через веб-портал.

Сервіс надається для користувачів, які увійшли на ВЕБ-портал за паролем до ключа електронного пенсійного посвідчення (ЕПП), електронним цифровим підписом (ЕЦП) або логіном-паролем за наступним посиланням https://portal.pfu.gov.ua.

 

 

Питання 2: Маю трудовий стаж з 1995 року (з урахуванням часу навчання у вузі). Чому в  моєму особистому кабінеті зазначено стаж тільки  з 2004 року?

 

Відповідь:

Для користувачів, які є фізичними особами, надаються для перегляду дані персоніфікованого обліку – виписка ОК-5, на електронних формах перегляду даних заробітку та стажу особи. Дані персоніфікованого обліку надаються всім фізичним особам, за яких страхувальниками подано звіти починаючи з 1998 року (з початку впровадження системи персоніфікованого обліку).

Відповідно до ст.24 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» № 1058-ІV від 09.07.2003 зі змінами (Далі – Закон) страховий стаж це період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок. Страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цього Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку – на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом – 01.01.2004.

Для призначення пенсії до загального стажу буде зараховано період роботи до 2004 року згідно трудової книжки, період навчання – згідно диплому про освіту

  

Питання 3:  Яким чином в моєму особистому кабінеті змінити особисті дані (серія та № паспорту, адресні дані тощо) ?

 

Відповідь:

У разі виявлення застрахованою особою некоректних відомостей в її обліковій картці (прізвище, ім’я, по батькові на поточний момент; реєстраційний номер облікової картки платника податків; дата народження, місце народження; стать; громадянство; серія та номер паспорта; номер телефону (за згодою); адреса місця проживання) ця особа може подати до територіального органу Пенсійного фонду України засобами порталу, особисто або через законного представника Анкету застрахованої особи для внесення змін (уточнення даних) в Реєстрі застрахованих осіб.

 

 

background Layer 1