Під час «гарячих» ліній мешканці Луганщини отримали консультації від керівників обласного Фонду
В умовах карантину ще більш актуальними стають форми дистанційного обслуговування громадян. Однією з таких форм є можливість отримання відповіді на будь-яке пенсійне питання безпосередньо від керівників органів Фонду під час телефонної «гарячої» лінії.
Так, з 18 по 20 травня очільниця обласного Фонду Ольга Шарунова та її заступники – Павло Баранов та Евеліна Приймак – надавали відповіді та консультації за телефонами «гарячих» ліній, на які звернулась 41 особа.
Запитувачів здебільшого цікавили питання щодо проведеної в травні індексації пенсійних виплат та можливість звернення до органів Фонду для первинного призначення та перерахунку пенсій в умовах карантину. Пенсійники відповіли на всі питання та звернули увагу громадян на можливість отримувати пенсійні послуги не виходячи з дому за допомогою онлайнсервісів вебпорталу Пенсійного фонду України.