Пропустити навігацію

Кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України

З жовтня 2018 року на вебпорталі Пенсійного фонду України функціонує Кабінет страхувальника. При аутентифікації страхувальника – юридичної особи або фізичної особи-підприємця – за електронним цифровим підписом (ЕЦП) надано можливість перегляду даних щодо сплати страхових внесків та відомостей стосовно наявної заборгованості, пені, штрафів тощо до органів Пенсійного фонду України, та доступ до інформації, поданої страхувальником про застрахованих осіб, про стан опрацювання звітів, зауваження або усунення виявлених помилок під час формування звіту. Надано можливість формування та подачі звернень на отримання електронних документів таких як довідка за формою ОК-7 за період перебування ЗО у трудових відносинах із страхувальником та довідка про страховий стаж застрахованої особи, для призначення страхових виплат.

Пункт меню «Звітні відомості» містить повну інформацію по всіх звітах, поданих страхувальником (юридичною особою або фізичною особою–підприємцем) з 01.01.2011 року.

Після обробки звернення на отримання електронних документів, передається для відображення на вебпорталі інформація щодо статусу звернення, образ довідки в pdf-форматі та сама електронна довідка. Результат обробки звернення можна переглянути в пункті особистого кабінету «Мої звернення».

Звертаємо увагу! Отримати інформацію можливо стосовно працівника, щодо якого страхувальник вже звітувався, а довідка про трудовий та страховий стаж формується з урахуванням даних про сплату внесків, тому якщо за певний період не сплачено страхові внески він не увійде до розрахунку стажу.

Вебпортал Пенсійного фонду України дозволяє виконувати верифікацію виданих довідок. Для цього призначено пункт головного меню вебпорталу «Верифікація виданих документів», який знаходиться у відкритій частині вебпорталу та не вимагає авторизації користувача.

Для цього з паперового документу необхідно зчитати QR-код (на пристрої, з якого зчитується QR-код, автоматично відкривається сторінка вебпорталу, призначена для верифікації виданих документів з заповненим перевірочним кодом документу) або ввести перевірочний код документу в режимі ручного редагування та ініціювати отримання коду підтвердження.

Останніми з розроблених сервісів на вебпорталі, якими можна буде скористатися в повній мірі найближчим часом, є можливість сформувати звернення на подачу скан-копій трудової книжки, підписати його ЕЦП і надіслати на розгляд до Пенсійного фонду України. З пункту меню «Листки непрацездатності» передбачено можливість пошуку та перегляду листків непрацездатності застрахованих осіб, які працюють у страхувальника по трудовій книжці, а також можливість переглянути заяви-розрахунки страхувальника.

Так, кабінет страхувальника є оптимальним способом дистанційного обслуговування юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, який постійно удосконалюється та розширює свої можливості.

background Layer 1