«Гаряча лінія» управління працює без перерви на карантин
Фахівці управління Пенсійного фонду України в Попаснянському районі Луганської області з початку запровадження карантину неодноразово закликали громадян зменшити кількість візитів до управління та вирішувати нагальні питання дистанційно. З цією метою збільшено проведення прямих «гарячих ліній» керівництвом Фонду.
Вчора, 6 липня, з мешканцями району спілкувалася заступник начальника управління Олена Шаповалова. Дистанційні пояснення отримали десять громадян. Фахівець Фонду відповіла на запитання щодо індексації пенсійних виплат (розміру, механізму обчислення, порядку здійснення), особливостей призначення пенсії та залежності її розміру від зарплати та страхового стажу, допомоги на поховання, виплати надбавок до пенсії, отримання довідок.
А сьогодні, 7 липня, з мешканцями району протягом двох годин спілкувалася виконуюча обов’язки начальника управління Тамара Шашкова.
Жителі Попасної і Гірського, Комишувахи і Лоскутівки, які зателефонували на «гарячу лінію», цікавилися механізмом обчислення, порядком здійснення перерахунку пенсій, виплатою заборгованості з пенсійних виплат, отриманням довідок тощо.
Керівники управління надали вичерпні роз’яснення всім, хто звернувся за консультацією, та проінформували їх, що невідкладні пенсійні питання можна вирішити в органах Пенсійного фонду особисто, дотримуючись карантинних обмежень, але краще скористатися сервісами відомчого вебпорталу електронних послуг.