Для мешканців м.Сєвєродонецька та прилеглих селищ провели пряму телефонну «гарячу лінію» з питань пенсійного забезпечення
Вчора, 7 липня, в управлінні Фонду в м. Сєвєродонецьку працювала пряма телефонна «гаряча лінія». На запитання громадян упродовж двох годин відповідала начальник управління Яна Назарова.
Додзвонювачі запитували про підвищення пенсійних виплат з 1 липня у зв’язку із зміною прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, подання трудової книжки для призначення пенсії, в тому числі в електронному форматі, сплати єдиного соціального внеску підприємцем, уточнення даних персоніфікованого обліку, отримання пенсії за довіреністю тощо.
Також Яна Назарова акцентувала увагу мешканців на зручності використання електронних сервісів Пенсійного фонду України для кожної застрахованої особи, та на те, що у відкритому доступі на відомчому вебпорталі надається багато інформації з пенсійного законодавства.
На усі питання додзвонювачі отримали кваліфіковану відповідь та роз’яснення згідно з діючим пенсійним законодавством.
Довідково: з початку року на телефонну «гарячу лінію» управління звернулося 1955 громадян. Під час прямого телефонного зв’язку з начальником управління, що відбувся цього вівторка, 15 мешканів області отримали роз’яснення з актуальних питань пенсійного забезпечення.