Пропустити навігацію

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян в органах Пенсійного фонду України в Луганській області за I півріччя 2016 року

Діяльність органів Пенсійного фонду України в Луганській області протягом першого півріччя 2016 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, указів і доручень Президента України, нормативно-правових актів Уряду, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.

Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в головному та підвідомчих управліннях Пенсійного фонду області надалі залишається пріоритетним напрямком в роботі органів Пенсійного фонду України в області.

За період з 01.01.2016 по 30.06.2016 до органів Пенсійного фонду України в Луганській області надійшло 8024 звернень громадян.

 

№ з/п Необхідна інформація За I півріччя 2016 року За відповідний звітний період минулого року +,-
1 Надійшло звернень громадян до органів Пенсійного фонду: 8024 8769 -745
  – на особистому прийомі 3950 5602 -1652
  – на виїзних прийомах 2964 2417 +547
  – в письмовій формі 918 658 +260
  – через вищі органи влади та організації 192 92 +100
2 до Державної установи «Урядовий контактний центр» 1322 1020 +302

 

З метою зменшення кількості звернень громадян та запобігання випадкам повторних звернень в підрозділах Фонду області особлива увага приділяється:

– особистим прийомам, де громадянам надаються обґрунтовані відповіді, кваліфіковані роз’яснення (на особистому прийомі керівництвом головного управління прийнято 445 осіб, в підвідомчих органах Фонду- 3505 осіб);

– виїзним прийомам у сільських, селищних радах, віддалених населених пунктах. Особливу увагу приділено особам з обмеженими фізичними можливостями, інвалідам по зору та особам, яким виповнилося 80 і більше років ( проведено 243 виїзних прийомів, на яких звернулося 2964 особи);

– телефонним «гарячим» лініям ( на “гарячу” лінію головного управління та підвідомчих управлінь зателефонувало та отримало роз’яснення 23407 громадян);

– виступам працівників на телебаченні (за звітний період 101 виступів);

– висвітленню діяльності органів Пенсійного фонду України у пресі (за звітний період опубліковано 146 статей).

На постійному контролі керівництва питання своєчасної підготовки відповідей на звернення, виявлення фактів порушень етики службової поведінки та підвищення персональної відповідальності працівників за випадки неякісного розгляду звернень громадян.

background Layer 1