Пропустити навігацію

Телефонна «гаряча лінія» працює майже щодня

З початку запровадження карантину фахівці управління Пенсійного фонду України в Попаснянському районі неодноразово закликали громадян зменшити кількість візитів до управління та вирішувати нагальні питання дистанційно. З цією метою було прийнято рішення про збільшення проведення прямих «гарячих ліній» керівництвом Фонду.

От і минулої п’ятниці, 24 липня, з 10.00 до 12.00 відбулася телефонна «гаряча лінія» за участі першого заступника начальника управління  Тамари Шашкової. Під час її проведення дзвінки надійшли від мешканців м. Попасна, м. Золоте, смт Нижнє. Громадяни цікавилися отриманням пенсійних виплат через банківську установу, отриманням пенсійного посвідчення, перерахунком пенсій тощо.

Всі, хто зателефонував на «гарячу лінію», як і завжди, отримали компетентні відповіді на свої запитання.

 

1 14 766x1024 - Телефонна «гаряча лінія» працює майже щодня

background Layer 1