Пропустити навігацію

Виїзний прийом за місцем проживання громадян та «гарячу лінію» провели в м. Сєвєродонецьку

Вчора, 27 липня, спеціалісти відділу обслуговування громадян управління Фонду в м. Сєвєродонецьку провели виїзний прийом за місцем проживання. Пенсіонерка, до якої навідались фахівці, є внутрішньо переміщеною особою. Вона звернулася з проханням допомогти їй перевести пенсію з іншого управління Пенсійного фонду України та посприяти в оформленні електронного пенсійного посвідчення. Спеціалісти управління надали консультацію щодо написання заяви про запит пенсійної справи та відповіли на питання стосовно пенсійного законодавства. Фахівці наголосили, що Пенсійний фонд став ближче до кожного завдяки електронним сервісам та СМС-інформуванню, і навіть люди поважного віку зможуть стати їх користувачами, адже всі вони максимально прості та зручні.

 А сьогодні, 28 червня, впродовж  години  на «прямому» телефонному зв’язку була начальник відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій Тетяна Пархоменко.

Громадяни цікавилися підвищенням пенсії, адже його розмір за результатами перерахунку залежить від того, які складові входять до пенсійної виплати, що обчислюються від прожиткового мінімуму.

Завдяки більш детальним роз’ясненням усі громадяни, які зателефонували на «гарячу лінію», отримали змістовні консультації.

 

IMG 0185 932x1024 - Виїзний прийом за місцем проживання громадян та «гарячу  лінію» провели в м. Сєвєродонецьку

IMG 0182 1024x810 - Виїзний прийом за місцем проживання громадян та «гарячу  лінію» провели в м. Сєвєродонецьку

 

background Layer 1