«Гарячі лінії» керівництва
31 липня впродовж 4-х годин керівний склад управління Пенсійного фонду України в м.Сєвєродонецьку проводив телефонні «гарячі лінії». Мешканці міста отримали кваліфіковані роз’яснення та консультації з питань, що стосувалися компетенції Фонду.
Більшість громадян цікавилася впровадженням нової сервісної послуги – автоматичне призначення пенсії. Їм роз’яснили, що при досягненні пенсійного віку пенсія призначається автоматично. До того ж, немає необхідності додатково звертатись та особисто відвідувати органи Пенсійного фонду. Завдяки сервісу можливо завчасно провести перевірку наявних даних. Наразі він постійно оновлюється та розширює перелік послуг, що робить систему призначення пенсій більш відкритою і доступною для кола осіб, які саме зараз набувають пенсійного віку або право на призначення пенсії.
Не менш актуальними були і питання щодо переходу з одного виду пенсії на інший, сплати єдиного соціального внеску підприємцем, уточнення даних персоніфікованого обліку та отримання пенсії за довіреністю.