Інформація для пенсіонерів щодо отримання послуг засобами вебпорталу Пенсійного фонду України
У зв’язку з проведенням карантину, спрямованого на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби COVID-19, головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області рекомендує не ризикувати власним здоров’ям в період складної епідеміологічної ситуації.
Пенсіонери можуть переглянути дані зі своєї пенсійної справи та внести до неї зміни, не відвідуючи установ Пенсійного фонду, зареєструвавшись на вебпорталі Пенсійного фонду: https://portal.pfu.gov.ua/.
Он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом
(ключем ЕЦП)
Ключ ЕЦП знаходиться на будь-якому носії (наприклад, флешка чи жорсткий диск Вашого комп’ютера) або на електронному пенсійному посвідченні (ЕПП).
Реєстрація на Веб-порталі здійснюється тільки один раз!
Для авторизації за ЕЦП з флешки Вам потрібно виконати наступні кроки:
- На екранній формі «Вхід» в закладці «За ЕЦП» ознайомитися зі списком АЦСК, ЕЦП яких підтримує Веб-портал ПФУ;
- Якщо Ви не маєте ще ЕЦП одного з цих АЦСК, Вам необхідно звернутися в АЦСК та отримати ЕЦП. Інформація щодо отримання ЕЦП може Вами бути отримана в Інтернеті в залежності від АЦСК, обраного Вами;
- Після отримання ЕЦП – оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на Портал за ЕЦП (закладка «За ЕЦП»).
Для авторизації за ЕЦП з ЕПП Вам потрібно виконати наступні кроки:
- Ключ ЕЦП, записаний в електронному пенсійному посвідченні (ЕПП) створюється автоматично в процесі підготовки Вашого особистого ЕПП. Для використання ЕПП Ви маєте пам’ятати PIN-код, який встановили при отриманні ЕПП для додатку ЕЦП.
- Після отримання ЕПП – оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на Портал за ЕПП (закладка «За ЕПП»).
Як переглянути відомості з пенсійної справи?
- Увійти в особистий кабінет вебпорталу за ЕЦП або номером банківської картки.
- В особистому кабінеті, в меню «Електронна пенсійна справа» ліворуч обрати розділ «Моя пенсія».
Тут міститься інформація про:– вид пенсії;
– строк, на який її призначено;
– загальну суму призначеної пенсії та суму
останньої виплати;
– дату виплати пенсії.
Також Ви можете побачити складові Вашої пенсійної справи, утримання (у разі наявності), у який спосіб виплачується пенсія.
Як внести зміни до пенсійної справи?
На вебпорталі Пенсійного фонду, не виходячи з дому, Ви можете подати:
– заяву про зміну способу виплати пенсії;
– заяву на зміну виплатних реквізитів;
– заяву на виділення долі в пенсії у зв’язку з втратою годувальника;
– заяву на поновлення виплати;
– заяву про зміну стану перебування в закладах держзабезпечення;
– заяву на виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному держутриманні;
– заяву про зміну особистих даних пенсіонера;
– запит електронної пенсійної справи.
Для внесення змін до пенсійної справи потрібно виконати такі кроки:
- Завчасно підготувати скани документів, що свідчитимуть про внесення/зміну/уточнення даних.
- В особистому кабінеті вебпорталу, в меню ліворуч обрати пункт «Внесення змін до пенсійної справи».
- Обрати заяву, яку Ви бажаєте подати, заповнити відповідну анкету та завантажити до неї скани документів, зазначених вище.
- Сформувати заяву.
Стан оброблення Ваших звернень до Пенсійного фонду Ви можете переглянути в розділі «Мої звернення». Якщо інформація не відображається, натисніть «Оновити» (функція у верхньому правому куті).
Користуйтесь сучасними пенсійними сервісами!
Звертаємось до дітей та онуків осіб похилого віку, надавайте допомогу своїм рідним у користуванні сучасними сервісами Пенсійного фонду України.
Бережіть себе та своїх близьких – отримуйте необхідну інформацію дистанційно, без відвідувань відділів обслуговування громадян Фонду області.