Пропустити навігацію

Телефонні «гарячі лінії» в Біловодському об’єднаному управлінні

Керівництво районного Фонду в умовах карантину продовжує спілкуватись з населенням Біловодського та Міловського районів дистанційно. Так, цього тижня провели телефонні «гарячі лінії» начальник управління Ольга Шуліка та її заступник Тетяна Плясуля.

Пенсійники протягом двох годин відповідали на запитання відвідувачів, які, насамперед, стосувалися умов призначення пенсії та її перерахунку. Місцевих мешканців цікавило очікуване підвищення пенсії протягом року, призначення пенсії на пільгових умовах, а внутрішньо переміщених осіб – оформлення й виплата допомоги на поховання та недоотриманої пенсії. Всім 16 дозвонювачам було рекомендовано вирішувати питання без особистого звернення, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України.

 

20201012 130322 882x1024 - Телефонні «гарячі лінії» в Біловодському об’єднаному управлінні

20201013 111052 1024x563 - Телефонні «гарячі лінії» в Біловодському об’єднаному управлінні

 

background Layer 1