Пропустити навігацію

Пенсійний фонд змінює свій фірмовий стиль

Напередодні свого 30-річного ювілею Пенсійний фонд України, який провадить прозору, публічну, виважену політику, змінює і свій зовнішній вигляд та внутрішнє наповнення.

«Єднаймо покоління заради майбутнього» – новий слоган державної установи не залишає нікого байдужим. Для донесення ідеї реформ, трансформацій, які відбуваються тут, саме новий дизайн сприятиме переходу до нових стандартів комунікації. Він створений за підтримки проєкту USAID «Трансформація фінансового сектору».

У презентованому брендбуці систематизовано і відображено усі елементи, необхідні як всередині Фонду, так i з партнерами, різними цільовими аудиторіями. Зокрема, він складається з інформації про логотип, шрифти, кольористику, іміджеву та сувенірну продукцію, супровід публічних заходів, створення брошур для населення, зовнішнє та внутрішнє оформлення.

Згідно з рекомендаціями, викладеними у брендбуці Пенсійного фонду України, в Головному управлінні обласного Фонду розробили план впровадження корпоративного стилю і відразу приступили до його реалізації.  Вже піддались трансформації таблички на дверях кабінетів, з дотриманням нових стандартів виготовляються графічні матеріали на засідання колегії за підсумками роботи за 9 місяців 2020 року, інші інформаційні матеріали. Робота по втіленню єдиної дизайн-концепції триває.

2 2 1024x556 - Пенсійний фонд змінює свій фірмовий стиль

background Layer 1