Пропустити навігацію

Інформаційні заходи в Попаснянському районі

Минулого тижня фахівці управління Пенсійного фонду України в Попаснянському районі провели низку різноманітних інформаційно-роз’яснювальних заходів.

Зокрема, у райцентрі відбулися два флешмоби на тему: «Призначити пенсію ONLINE» та «Вебпортал – досяжний інтернет-ресурс».

Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян управління Ольга Гайдидей організувала зустрічі з громадянами за місцем проживання по вулицях м. Попасна. Фахівець відповідала на запитання громадян щодо підвищення розміру пенсій та наступного їх перерахунку.

Начальник управління Наталія Остановська провела чотири прямі телефонні «гарячі лінії». Мешканців сіл, селищ та міст Попаснянського району, які зверталися за консультацією, цікавили питання діючого пенсійного законодавства, а саме: умови призначення пенсії за віком, порядок проведення перерахунку пенсій, видача довідок із Державного реєстру застрахованих осіб тощо. Керівник управління надала всім громадянам вичерпні відповіді з поставлених запитань.

Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян управління Вадим Наумов здійснив виїзд на віддалене робоче місце в м. Гірське, яке розміщене в будівлі Гірської міської ради. На прийом до спеціаліста звернулося 5 осіб з питаннями пенсійного забезпечення: отримання пенсії за фактичним місцем проживання, проведення перерахунку пенсії, переведення пенсійної виплати на поштове відділення.

Фахівець Фонду здійснив і виїзний прийом в м. Гірське до осіб з особливими потребами. Від чоловіка з обмеженими можливостями він прийняв заяву про взяття на облік за новим місцем проживання, роз’яснив особливості  перерахунку пенсії з 01.07.2020, переваги отримання інформації і консультації з питань пенсійного забезпечення за телефоном «гарячої лінії». А від жінки-пенсіонерки, яка самостійно не може з’явитися до банківської установи та виявила бажання отримувати пенсійні виплати через поштове відділення на дому, спеціаліст прийняв відповідну заяву та поцікавився станом її здоров’я, своєчасністю виплати і доставки пенсії. Пенсіонерка, в свою чергу, висловила слова вдячності за турботу, увагу та зручний прийом. У ході проведення всіх заходів пенсійники Попасної особливу увагу відвідувачів звертали на те, що в умовах введеного карантину та задля запобігання розповсюдженню коронавірусної інфекції, їм краще звертатися до органів Пенсійного фонду дистанційно і детально розповідали про електронні сервіси та функціонування вебпорталу електронних послуг Пенсйного фонду України.

 

flechmob 1 1024x768 - Інформаційні заходи в Попаснянському районі

garyacha linia 682x1024 - Інформаційні заходи в Попаснянському районі

na domu 1 1024x721 - Інформаційні заходи в Попаснянському районі

viddalene roboche misze 1024x689 - Інформаційні заходи в Попаснянському районі

zustrich z naselen 2 967x1024 - Інформаційні заходи в Попаснянському районі

zustrichi z naselen 1 1004x1024 - Інформаційні заходи в Попаснянському районі

background Layer 1