Пропустити навігацію

ПЕНСІЙНИЙ ВСЕОБУЧ

Які функції реалізовані в кабінеті застрахованої особи на вебпорталі Пенсійного фонду України?

 

Користувачі вебпорталу мають можливість перегляду своїх особистих даних з Реєстру застрахованих осіб:

– «Мій профіль» – основні анкетні дані: стать, прізвище, ім’я та по батькові, дата народження, податковий номер та номер соціального страхування користувача;

– «Моя заробітна плата» – дані щодо заробітної плати: рік, назва страхувальника, сума нарахованого заробітку, усього за рік, усього за рік для пенсії;

– «Мій страховий стаж» – дані щодо страхового стажу: рік, місяць, кількість днів страхового стажу. Звертаємо увагу, що відображення інформації щодо кількості набутого страхового стажу (років, місяців, днів) у вкладці «Мій страховий стаж» здійснюється відповідно до Закону України від 09.07.2003 №1058-IV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», а саме за період з 01.01.2004 з урахуванням періодів, за які сплачено страхові внески. Тобто періоди, які зараховуються до стажу без сплати внесків, у даний показник не враховуються. Тому інформація може відрізнятися від загальної кількості стажу, що наведений у вкладці на головній сторінці «Страхові дані».

Особистий кабінет – це сучасна мережа дистанційних послуг та корисних сервісів.

Електронні документи, отримані за допомогою сервісів вебпорталу Пенсійного фонду України, дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання адміністративних послуг, посольствах, консульських та банківських установах, органах фіскальної та виконавчої служб, територіальних органах міграційної служби тощо.

Кожен громадянин – користувач вебпорталу має змогу:

– отримати дані персоніфікованого обліку (виписка ОК-5, ОК-7);

– переглянути свою електронну пенсійну справу: вид пенсії, період призначення, загальна сума, останній місяць виплати, дата наступної виплати, виплатні реквізити;

– сформувати та подати звернення (пропозицію, питання, та ін.), а також сформувати та подати звернення на призначення (перерахунок) пенсії;

– сформувати та подати заяву на виготовлення електронного пенсійного посвідчення;

– сформувати та подати анкету на внесення змін персональних даних до Реєстру застрахованих осіб;

– подати скан-копію трудової книжки;

– переглянути дані електронної трудової книжки: користувачу надається інформація за даними персоніфікованого обліку в Реєстрі застрахованих осіб, а саме – список записів трудової книжки з поля – дата запису, місце роботи, тип запису (прийняття на роботу або звільнення з роботи), підстава;

– записатися на прийом в орган Пенсійного фонду України та багато інших корисних сервісів.

Використовуючи досягнення новітніх технологій і спектр електронних послуг, Пенсійний фонд України робить обслуговування пенсіонерів та громадян більш якісним, оперативним і функціональним.

background Layer 1