ПЕНСІЙНИЙ ВСЕОБУЧ
Які функції реалізовані в кабінеті страхувальника (роботодавця) на вебпорталі Пенсійного фонду України?
На вебпорталі Пенсійного фонду України функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), в якому реалізовано:
Перегляд даних страхувальника
При аутентифікації юридичної особи або фізичної особи – підприємця за кваліфікованим електронним підписом (КЕП) надано можливість перегляду даних щодо сплати страхових внесків і відомостей стосовно наявної заборгованості по сплаті страхових внесків, пені, штрафів, переплати тощо до органів Пенсійного фонду України та доступу до інформації, поданої страхувальником про застрахованих осіб.
Для входу в режим перегляду даних страхувальника реалізовано пункт головного меню особистого кабінету «Налаштування-Профіль користувача».
Перегляд інформації про звіти, надані страхувальником в Пенсійному фонді України
Для страхувальників (юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) надано можливість перегляду звітності, поданої страхувальником в Пенсійний фонд України.
Для цього реалізовано пункт меню «Звітні відомості», по входу користувач отримує повну інформацію по всіх звітах, поданих страхувальником з 01.01.2011.
Формування та подача звернень страхувальником на отримання довідок
Для страхувальників, які аутентифіковані на вебпорталі за КЕП, надано можливість формування та подачі звернень таких типів:
– довідка за формою ОК-7 за період перебування застрахованої особи (ЗО) у трудових відносинах із страхувальником;
– довідка про страховий стаж застрахованої особи, для призначення страхових виплат згідно форми що буде надана Замовником.
Подача звернень реалізована з пункту головного меню «Звернення на отримання електронних документів».
Користувачу надається екранна форма, після заповнення якої звернення необхідно відправити до Пенсійного фонду України.
Після обробки звернення в підсистемі Пенсійного фонду України передається для відображення на вебпорталі інформації щодо статусу звернення, образ довідки в pdf-форматі та саму електронну довідку, підписану КЕП Пенсійного фонду України (електронний документ).
На вебпорталі в пункті меню «Мої звернення» передбачено перегляд звернень, поданих страхувальником в Пенсійний фонд України з переглядом атрибутів звернень, їх статусів, та можливості перегляду довідок та їх збереженням на локальні носії користувача вебпорталу (як pdf-документ та як електронного документу).
Перегляд, формування та подання в ПФУ звернення про тимчасову втрату працездатності застрахованої особи
Страхувальник з особистого кабінету з пункту меню «Листки непрацездатності» має можливість пошуку та перегляду листків непрацездатності застрахованих осіб, які працюють у страхувальника по трудовій книжці.
Також є можливість сформувати і подати новий листок непрацездатності на застраховану особу, яка працює у страхувальника.
З огляду на оперативність та зручність вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України є оптимальним способом отримання інформації, дистанційного обслуговування юридичних осіб або фізичних осіб – підприємців без особистого звернення до територіальних органів Фонду.