Пропустити навігацію

Телефонні «гарячі лінії» – безконтактний ефективний спосіб отримати консультації з пенсійних питань

Рубіжанське об’єднане управління продовжує пропонувати громадянам користуватися одним із багатьох зручних дистанційних комунікаційних каналів для отримання пенсійних послуг – телефонною «гарячою лінією» управління.

Кожен бажаючий з будь-якого стаціонарного або мобільного телефону має змогу зателефонувати до управління та отримати консультацію з особистих пенсійних питань.

Так, протягом упродовж трьох днів під час  двогодинної прямої телефонної  «гарячої лінії» з громадянами спілкувались начальник Кремінського відділу з питань призначення, перерахунків та виплати пенсій Олена Шамигіна, начальник Рубіжанського об’єднаного управління Наталія Смаглюк і заступник начальника управління Ірина Заховаєва.

Питання, з якими до них зверталися додзвонювачі, стосувалися порядку оформлення виплати недоотриманої пенсії за свідоцтвом про спадщину, виплати пенсії у поточному місяці, можливості переходу з одного виду пенсії на інший, зарахування стажу до пільгової роботи та довідок про пільговий стаж, підвищення пенсії з 1 грудня 2020 року.

На всі питання надано кваліфіковані роз’яснення.

Водночас фахівці Фонду повідомляли дозвонювачів про можливість кожного громадянина безкоштовно контролювати зарахування періодів трудової діяльності до страхового стажу та сплату єдиного внеску через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.

 

foto 3 1024x1022 - Телефонні «гарячі лінії»  – безконтактний ефективний спосіб отримати консультації з пенсійних питань

foto1 1 806x1024 - Телефонні «гарячі лінії»  – безконтактний ефективний спосіб отримати консультації з пенсійних питань

foto2 792x1024 - Телефонні «гарячі лінії»  – безконтактний ефективний спосіб отримати консультації з пенсійних питань

background Layer 1