Пропустити навігацію

Телефонні «гарячі лінії» керівництва Головного управління обласного Фонду допомагають жителям регіону дистанційно отримувати відповіді на хвилюючі запитання

Керівники Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області з 16 по 19 листопада згідно з затвердженим графіком проводили прямі телефонні «гарячі лінії». Щодня протягом двох годин з мешканцями Луганщини спілкувалися очільник обласного Фонду Ольга Шарунова та її заступники – Павло Баранов, Тетяна Нікітіна й Евеліна Приймак. Цього разу за консультаціями і роз’ясненням до посадовців звернулося 13 осіб. Дзвінки надходили з міста Сєвєродонецька, Троїцького, Біловодського та Марківського районів.

Громадяни найчастіше цікавилися майбутнім перерахунком пенсій, Внутрішньо переміщені особи просили поради, як їй отримати пенсійні виплати з березня 2020 року і допомогу на поховання, а також мали намір дізнатися стосовно спливу терміну проходження (не проходження) обов’язкової ідентифікації в Ощадбанку та подальшої виплати пенсії. Військовослужбовець потурбував з приводу дострокового виходу на пенсію та зарахування періодів військової служби до страхового стажу.

На всі порушені питання були надані вичерпні роз’яснення та консультації.

 

SHarunova gor lynyya VYSHYVANKA 1024x774 - Телефонні «гарячі лінії» керівництва Головного управління обласного Фонду допомагають жителям регіону дистанційно отримувати відповіді на хвилюючі запитання

Baranov 1024x768 - Телефонні «гарячі лінії» керівництва Головного управління обласного Фонду допомагають жителям регіону дистанційно отримувати відповіді на хвилюючі запитання

3 2020 11 06 1024x768 - Телефонні «гарячі лінії» керівництва Головного управління обласного Фонду допомагають жителям регіону дистанційно отримувати відповіді на хвилюючі запитання

 

background Layer 1