Пропустити навігацію

Комунікаційні заходи з мешканцями Старобільського району

30 листопада керівництво Старобільського об’єднаного управління провело пряму телефонну  «гарячу лінію». Найпоширеніші  питання, що турбують громадян, – підвищення пенсії, набуття страхового стажу, проведення індексації пенсій. Також у мешканців району збільшується зацікавленість стосовно користування електронними сервісами Пенсійного фонду. Всі 17 осіб, які зателефонували на «гарячу лінію», отримали вичерпні відповіді.

А наприкінці минулого тижня спеціалісти відділу обслуговування громадян управління провели, з дотриманням норм карантинних заходів,  «День відкритих дверей» для бажаючих докладніше дізнатися про роботу Фонду та завдання, які виконують його працівники.

Під час заходу спеціалісти ознайомили 8 відвідувачів зі змінами в пенсійному законодавстві, специфікою роботи та основними напрямками роботи Фонду, з можливостями дистанційного обслуговування громадян за допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України, перевагами отримання легальних доходів, умовами і порядком призначення пенсій за віком.

Фахівці управління не полишають своєї мети, донести до громадян переваги отримання легальних доходів, завдяки яким є надія на майбутнє з пенсійними виплатами. З відповідними роз’ясненнями цього разу здійснила виходи до місць провадження підприємницької діяльності головний спеціаліст відділу обслуговування громадян Євгенія Риженкова.

 

1 9 1024x768 - Комунікаційні заходи з мешканцями Старобільського району

2 4 851x1024 - Комунікаційні заходи з мешканцями Старобільського району

3 2 576x1024 - Комунікаційні заходи з мешканцями Старобільського району

4 1 740x1024 - Комунікаційні заходи з мешканцями Старобільського району

background Layer 1