Телефонна «гаряча лінія» – швидкий спосіб отримати консультацію керівництва управління
Цього тижня, протягом трьох днів, керівництво управління Пенсійного фонду України в місті Сєвєродонецьку з метою надання дистанційних консультаційних послуг громадянам провело телефонні «гарячі лінії».
16 мешканців міста та прилеглих сіл отримали відповіді на питання в рамках діючого пенсійного законодавства про умови проведення перерахунку пенсій, отримання довідок із Державного реєстру застрахованих осіб, перерахунку пенсій працюючим пенсіонерам тощо.
На питання додзвонювачів відповідали начальник управління Яна Назарова та її заступники Людмила Кулішова й Олена Вєтрова. Всі громадяни, які зателефонували на номери «гарячих ліній» з запитаннями, отримали змістовні консультації з посиланням на законодавчі документи та з урахуванням індивідуальних обставин.