Телефонні «гарячі лінії»: надаємо кваліфіковані роз’яснення дистанційно
Чотири дні поспіль для мешканців Луганщини працювали прямі телефонні «гарячі лінії» з керівництвом Головного управління обласного Фонду. Упродовж двох годин з 12 по 15 квітня громадяни мали можливість звернутись з запитаннями до очільниці пенсійної служби Луганської області Ольги Шарунової та заступників начальника Головного управління Павла Баранова, Тетяни Нікітіної й Евеліни Приймак.
За цей час отримати консультації змогли 19 осіб, які найчастіше цікавилися порядком та особливостями проведення перерахунку пенсії працюючим пенсіонерам з 01.04.2021, змінами в організації виплати і доставки пенсій з 1 вересня поточного року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 277, виплатою недоотриманої пенсії, впливом страхового стажу та сплати єдиного соціального внеску на розмір майбутньої пенсії та іншим.
На всі запитання додзвонювачів отримали кваліфіковані та ґрунтовні відповіді. В ході спілкування керівники Головного управління рекомендували їм отримувати весь спектр пенсійних послуг дистанційно, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України.