Під час «телефонних гарячих ліній» мешканці Луганщини отримали роз’яснення з актуальних пенсійних питань
Працюючи в умовах карантину, пенсійники Луганщини прагнуть знизити мобільність населення та мінімізувати соціальні контакти людям літнього віку. Крім постійно діючих, «телефонні гарячі лінії» з громадянами в обов’язковому порядку кожного місяця проводить керівництво Головного управління Фонду області.
Так, протягом 17-19 травня жителі Луганщини мали можливість звернутись з запитаннями до начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Ольги Шарунової та заступників начальника Павла Баранова й Евеліни Приймак. 13 осіб цим і скористалися.
Додзвонювачі цікавилися перерахунком пенсії працюючим пенсіонерам та порядком отримання довідок ОК-5 та ОК-7, чи підлягає індексації пенсія за вислугу років, як зараховується соціальний стаж, як правильно завантажити скан-копії трудової книжки та як подати заяву на автоматичне призначення пенсії за віком.
Кожен запитувач отримав кваліфіковане роз’яснення згідно з чинним законодавством.