Дотримання стандартів обслуговування населення – в пріоритеті роботи пенсійників Луганщини
Сьогодні, 28 травня, очільник пенсійної служби Луганщини Ольга Шарунова провела чергову селекторну нараду з головами комісій по припиненню підпорядкованих управлінь Пенсійного фонду України в Луганській області, начальниками та заступниками начальників відділів обслуговування громадян Управління обслуговування громадян.
Основне питання, яке було розглянуте на ній – дотримання стандартів обслуговування громадян, які звертаються до органів Пенсійного фонду України.
Як зазначила начальник Головного управління обласного Фонду Ольга Шарунова, на виконання постанови Кабінету Міністрів України № 925 на Луганщині наближається до завершення процес реорганізації підпорядкованих управлінь. Вони припиняють свою діяльність шляхом приєднання до Головного управління обласного Фонду. Однак зміни у структурі органів пенсійної служби Луганщини жодним чином не повинні впливати на якість та оперативність надання пенсійних послуг населенню, оскільки в області збережено всю діючу мережу місць прийому та обслуговування. «Ми повинні забезпечити безперервний прийом та обслуговування осіб, які звертаються до сервісних центрів з дотриманням графіку обслуговування, соціального дистанціювання та інших карантинних заходів», – наголосила вона.
Для зручності мешканців Луганської області новостоворені сервісні центри будуть працювати у вже добре всім відомому режимі. Відділи обслуговування громадян сервісні центри) №№ 4 (м. Лисичанськ) і 9 (м. Сєвєродонецьк) – щоденно по буднях з 8:00 до 18:00, всі інші відділи обслуговування громадян – щоденно по буднях з 8:00 до 17:00.