Пропустити навігацію

Анкета застрахованої особи: для чого призначена та як подати

Інформація в особистому кабінеті застрахованої особи на вебпорталі Пенсійного фонду України відображається за даними, які накопичені про користувача у Реєстрі застрахованих осіб (РЗО). Цей Реєстр наповнюється за рахунок відомостей, які надходять від страхувальників, застрахованих осіб та інших джерел, визначених законодавством. Тобто, останні відомості про застраховану особу будуть актуалізовані під час оновлення РЗО.

Користувачами інформації з Реєстру застрахованих осіб зокрема є фонди соціального страхування. Дані з нього використовуються для призначення соціальних виплат (лікарняні, допомога по безробіттю, субсидії, допомога ФОП та найманим працівникам, інше) та при призначенні пенсії.

Одним з основних напрямів роботи органів Пенсійного фонду є наповнення Реєстру застрахованих осіб достовірними та актуальними відомостями про застрахованих осіб.

Відповідно до Положення про реєстр застрахованих осіб, у разі виявлення застрахованою особою некоректних відомостей в її обліковій картці, вона може подати до територіального органу Пенсійного фонду України особисто або через представника анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб (далі – Анкета) за формою згідно з додатком 2 до Положення та документи, що підтверджують внесення/зміну/уточнення даних і належність помилкових даних цій особі (паспорт (інший документ, що посвідчує особу), трудова книжка, документ, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта). А може скористатися сервісом через вебпортал і надіслати Анкету із використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Користувачу, що авторизувався на вебпорталі, надається можливість заповнити звернення на внесення в РЗО змін своїх персональних даних, підписати його за допомогою КЕП та надіслати для подальшого опрацювання спеціалістами Фонду.

Для цього призначено пункт особистого кабінету користувача «Комунікації з ПФУ» – «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб».

Користувачу надається екранна форма заяви з полями: орган ПФУ, податковий номер, код соціального страхування, прізвище, ім’я, по-батькові, дата народження, стать, громадянство, номер телефону, документ, що посвідчує особу (тип документу, серія, номер, дата видачі, ким видано), місце народження (країна, населений пункт), місце фактичного проживання/місце реєстрації (країна, індекс, регіон, район або місто обласного призначення, населений пункт, назва вулиці/провулка/проспекту/бульвару, номер будинку, номер квартири), скан-копії документів (паспорт, довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру, інший документ, що посвідчує застраховану особу, інший документ).

Прикріплення паспорту є обов’язковим для подання Анкети застрахованої особи.

Обов’язкові поля для заповнення відмічені червоними зірочками, деякі поля заповнюються автоматично за даними користувача вебпорталу з РЗО та не надаються на ручне редагування, також може бути дозволене ручне введення текстового поля або вибір за допомогою випадаючого списку.

Звертаємо увагу, що у разі, якщо паспорт додається у вигляді ІD-картки, то необхідно додати довідку про реєстрацію місця проживання (додаток до ІD-паспорту) для підтвердження реєстрації місця проживання.

Для підпису звернення КЕП необхідно вибрати відповідний акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК), яким видано ключі, та за кнопкою «Обрати» стандартними засобами роботи з файловою системою обрати файл ключа, ввести пароль ключа та поставити мітку у чек-боксі «Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних», яку обов’язково повинно бути встановлено для збереження звернення.

Кнопка «Відправити до ПФУ», призначена для відправки заяви до Пенсійного фонду, стає активною лише після заповнення всіх необхідних атрибутів заяви та перевірки коректності КЕП. Після коректного відправлення заяви користувачу надається повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ».

Результат обробки заяви можна переглянути в пункті особистого кабінету «Мої звернення».

Положенням про реєстр застрахованих осіб визначено, що внесення, зміни та уточнення даних відповідно до поданої Анкети та доданих до неї документів здійснюється у п’ятиденний термін.

На сьогодні подання Анкети засобами вебпорталу є найбільш простим, зручним та надійним способом швидко актуалізувати свої персональні дані у зв’язку зі змінами або неможливістю виправити їх у інший спосіб.

 

 

 

background Layer 1