На Луганщині презентували концепцію фірмового стилю Пенсійного фонду України
Сьогодні, 09 червня, в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області відбувся брифінг з журналістами місцевих телеканалів, на якому начальник Відділу організаційно-інформаційної роботи Родіон Водолазскін презентував концепцію фірмового стилю Пенсійного фонду України.
Новий фірмовий стиль Пенсійного фонду України створено компанією-розробником «Інфокон» за підтримки проєкту USAID «Трансформація фінансового сектору» та затверджено Постановою правління Пенсійного фонду України від 18.05.2021 №17-2.
«Єднаймо покоління заради майбутнього» – новий слоган Пенсійного фонду України, який не залишає нікого байдужим. Саме таке гасло символізує взаємодію та нерозривний зв’язок поколінь, працюючих та пенсіонерів, відображає результат діяльності органів Фонду.
Пенсійний фонд України – установа, що провадить прозору, публічну, виважену політику. Фірмовий стиль сприятиме переходу до нових стандартів при плануванні та здійсненні комунікації з громадськістю, сторонами соціального діалогу, облаштуванні місць для обслуговування громадян. Це також дасть можливість забезпечити єдину дизайн-концепцію для всіх управлінь та сервісних центрів.
У презентованому брендбуці, який налічує близько 200 сторінок, систематизовано і відображено усі елементи, необхідні як всередині Фонду, так i з партнерами, різними цільовими аудиторіями. Зокрема, він складається з інформації про логотип, шрифти, кольористику, іміджеву та сувенірну продукцію, супровід публічних заходів, створення брошур для населення, зовнішнє та внутрішнє оформлення. Всі запропоновані елементи в брендбуці є універсальними і формують єдиний корпоративний стиль та застосовуються у різних напрямках діяльності органів Фонду.
«Згідно з рекомендаціями, викладеними у брендбуці, в Головному управлінні Фонду області вже приступили до його впровадження, – зазначив спікер. – Наразі поступово піддаються трансформації інформаційні стенди, навігатори, зовнішнє та внутрішнє оформлення залів очікування та прийому громадян. З дотриманням нових стандартів виготовляються графічні матеріали на засідання колегії при начальнику Головного управління Фонду, презентаційні та інші інформаційні матеріали. Робота по втіленню єдиної дизайн-концепції триває».