Пропустити навігацію

Інформаційно-роз’яснювальна робота пенсійників відділу обслуговування громадян № 4

Важливим аспектом у роботі відділу обслуговування громадян № 4 (сервісного центру) Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області є роз’яснення питань щодо пенсійного забезпечення населення. Для більш детального ознайомлення з існуючими проблемами проводяться виїзні прийоми за місцем проживання громадян та на віддалених робочих місцях, зустрічі з населенням та трудовими колективами.

Так, у червні відповідно до графіку прийому громадян на віддалених робочих місцях пенсійниками відділу обслуговування громадян № 4 (сервісного центру) проведено 6 прийомів. Проводилися вони в Центрі надання адміністративних послуг, комунальному підприємстві «Житлово-експлуатаційна контора № 5», приміщеннях Новодружеської та Привільнанської міських рад.

На прийоми до них звернулися 65 осіб. Відвідувачів цікавили питання підвищення пенсійних виплат у зв’язку зі збільшенням  прожиткового мінімуму, щомісячних доплат до пенсій особам, яким виповнилося 65, 75 та 80 років, переходу з одного виду пенсії на інший, умови зарахування трудового стажу та умови виходу на пенсію за віком.

Фахівці поінформували громадян про електронні сервіси вебпорталу Пенсійного фонду України та послугу СМС-інформування.

Протягом червня спеціалісти відділу обслуговування громадян № 4 організували 6 зустрічей з населенням за місцем проживання з метою прийняття заяв на виплату пенсій за довіреністю та прийняття заяв на видачу довідки про доходи. У ході спілкування були обговорені питання щодо переваг виплати пенсії через банківські установи.

Пенсійники провели 5 зустрічей у трудових колективах відокремлених підрозділів «Шахта ім. Д. Ф. Мельникова», «Шахта Г. Г. Капустіна», «Шахта Привільнянська», «Шахта Новодружеська» та «Шахтобудівельне управління». Шахтарів було проінформовано про впровадження сервісу «Автоматичне призначення пенсії» та роз’яснено механізм надання заяв на на автопризначення пенсії через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.

На зустрічі з адміністрацією, бухгалтерами та працівниками кадрових служб, яка відбулася в форматі «круглого столу», обговорили залежність майбутньої пенсії від тривалості страхового стажу, повноти сплати страхових внесків та розміру заробітної плати, правильності складання звітності щодо сум нарахованого єдиного внеску. який є джерелом формування моніторингу з дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати, порядок подання трудових книжок на вебпортал Пенсійного фонду в електронному вигляді та поетапне впровадження електронних лікарняних. .

Роздано інформаційні листівки для розповсюдження серед робітників та майбутніх пенсіонерів.

 

1 23 1024x576 - Інформаційно-роз’яснювальна робота пенсійників відділу обслуговування громадян № 4

background Layer 1