У Рубіжному тривають зустрічі пенсійників з мешканцями міста
Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 8 (сервісний центр) Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Ольга Іванова зустрілась з жителями південної частини м. Рубіжне.
У них багато запитань викликають зміни в пенсійному законодавстві, відповіді на які важливо отримати під час особистого спілкування. Тож присутнім було надано роз’яснено стосовно підвищення розміру пенсій з 01.07.2021 та повідомлено про наступні перерахунки.
Фахівець Фонду провела опитування щодо обізнаності громадян з електронними послугами, які надаються Пенсійним фондом України. А також проінформувала міських жителів про переваги і спектр онлайн-сервісів Пенсійного фонду України, пояснила, як за допомогою відомчого вебпорталу можна вирішити майже всі питання щодо пенсійного забезпечення та застрахованих осіб, при цьому не відвідуючи сервісний центр. Зокрема, акцентувала увагу на порядок отримання електронних послуг через особистий кабінет вебпорталу Пенсійного фонду України таких, як подання документів для призначення (перерахунку) пенсій, «автоматичне призначення пенсій»; отримання довідок із QR-кодом про розмір пенсій, страховий стаж, заробітну плату; подання звернень та заяв, у т. ч. на виготовлення пенсійних посвідчень та підключення послуги СМС-інформування, використання сервісів «Пенсійний калькулятор» і «Мобільний застосунок», а також , повідомила про найновіші сервіси – електронна трудова книжка та електронний лікарняний.
В кінці зустрічі на численні індивідуальні питання мешканців було надано докладні відповіді. Їм роздано буклети і листівки з питань пенсійного забезпечення й функціонування електронних сервісів Пенсійного фонду України, примірники газети «Пенсійний кур’єр» для ознайомлення та можливої передплати.