Пропустити навігацію

Оновлено функціонал вебпорталу Пенсійного фонду України: реалізовано подання скан-копій трудових книжок працівників відділами кадрів підприємства

Повідомляємо, що у серпні 2021 року оновлено функціонал вебпорталу Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua).

В кабінеті страхувальника реалізовано режим ведення спеціалістів відділу кадрів. Режим надається для користувачів, які увійшли за печаткою юридичної особи або за кваліфікованим електронним підписом, яким підписали останній поданий звіт. Так, реалізовано автентифікацію спеціалістів відділу кадрів, для яких надається перегляд звернень «Відомості про трудові відносини», які подавав страхувальник, та подання звернення цього типу.

Спочатку потрібно створити «довідник» спеціалістів, які будуть працювати із трудовими книжками: подавати звернення, контролювати опрацювання, аналізувати зауваження тощо. Для цього необхідно у пункті меню «Відділ кадрів» додати запис про відповідальну особу зазначивши її реєстраційний номер облікової картки платника податків (далі – РНОКПП) та прізвище, ім’я, по батькові (далі – ПІБ). Статус запису визначається як «Діючий» автоматично та не надається на редагування.

В подальшому працівник відділу кадрів заходить до кабінету страхувальника на вебпорталі за своїм кваліфікованим електронним підписом. Доступний функціонал дозволяє:

  • у вкладці «Відомості про трудові відносини» виконувати пошук звернень для перегляду, за РНОКПП, ПІБ застрахованої особи, даті подачі звернень «з – по» або статусу звернення (виконано, в роботі, скасовано виконання та ін.);
  • у вкладці «Відомості про трудові відносини робітника» створювати електронні цифрові записи згідно записів у трудових книжках працівників та/або надсилати до Пенсійного фонду України скановані копії з оригіналів первинних документів, які підтверджують набуття стажу.

Пенсійний фонд України постійно працює над удосконаленням якості послуг, у тому числі тих, що надаються в електронному вигляді. Сервіси вебпорталу доступні 24/7, послуги надаються дистанційно із дотриманням вимог чинного законодавства щодо захисту інформації. Засобами вебпорталу громадяни та страхувальники мають змогу отримати інформацію про себе або відповідно щодо підприємства, замовити довідки, звернутися до спеціалістів із питаннями, що їх турбують.

background Layer 1