Пропустити навігацію

ПАПІР ФОРМАТУ А3, А4 25.08.2021

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ, КОНКУРЕНТНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЕЛЬ АБО ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ПЕРЕГОВОРНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЕЛЬ

(відповідно до підпункту третього пункту 3 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710
«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

 

ПАПІР ФОРМАТУ А3, А4

 

  1. ID номер закупівлі, посилання на веб-порталі Уповноваженого органу:

UA-2021-08-20-007830-a;
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-20-007830-a

  1. Предмет закупівлі:

Папір формату А3, А4 (Код ДК 021:2015: 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне);

 

  1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

для належної організації роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області, його структурних підрозділів та безперебійного друку відомостей на виплату пенсій, з урахуванням технічних вимог до паперу, що використовується, встановлених для принтерів, інших пристроїв для друку, які наявні в Головному управлінні

 

  1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

в межах затверджених бюджетних призначень на 2021 рік;

  1. Джерело фінансування закупівлі:

кошти Пенсійного фонду України;

 

  1. Дата оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель:

20.08.2021

 

  1. Дата оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті Замовника:

25.08.2021

background Layer 1