Пропустити навігацію

Про результати роботи відділу з питань запобігання та виявлення корупції за 9 місяців 2021 року

Протягом звітного періоду відділом з питань запобігання та виявлення корупції головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області здійснювалися заходи щодо запобігання  та виявлення корупційних та пов’язаних з корупцією правопорушень:

  • перевірено факти своєчасного подання суб’єктами декларування 881 декларації особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;
  • направлено 1 повідомлення до Національного агентства з питань запобігання корупції про факт неподання декларації «перед звільненням» у зв’язку зі смертю працівника;
  • своєчасно проведено спеціальну перевірку відомостей щодо 12 осіб, які претендували на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, або посад з підвищеним корупційним ризиком;
  • попереджено 75 осіб, які звільнилися або іншим чином припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави, про встановлені обмеження;
  • врегульовано 3 конфлікти інтересів;
  • здійснено 2 тематичні перевірки щодо виконання антикорупційних заходів в структурних підрозділах Фонду області, за результатами яких зроблено висновки та надано рекомендації;
  • проведено 84 семінарів, лекцій та службових нарад з питань роз’яснення положень антикорупційного законодавства;
  • загалом 633 державних службовця пройшли тестування на знання окремих положень Закону України «Про запобігання корупції»;
  • надано індивідуальну методичну та консультаційну допомогу з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції 244 державним службовцям;
  • підготовлено та оприлюднено на вебресурсах 73 інформації з антикорупційного напряму.

З метою підвищення ефективності системи протидії корупції Відділом розроблено методичні матеріали щодо запобігання виникненню та врегулювання конфлікту інтересів, механізму заохочення  викривачів, обмеження щодо одержання подарунків, дотримання правил етичної поведінки, які доведені до відома працівників.

Ведеться відеофіксація прийому громадян в кожному відділі обслуговування громадян головного управління, що робить процес більш відкритим, а корупційні ризики менш ймовірними.

Протягом звітного періоду фактів корупційних правопорушень або правопорушень пов’язаних з корупцією працівниками головного управління не виявлено.

background Layer 1