Пропустити навігацію

Особистий кабінет страхувальника вебпорталу Пенсійного фонду України

На порталі Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), в якому реалізовано різні сервіси, які стануть у нагоді юридичним та фізичним особам – підприємцям.

За умови автентифікації юридичної особи або фізичної особи-підприємця за кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП) надано можливість перегляду даних щодо сплати страхових внесків й єдиного внеску та відомостей стосовно наявної заборгованості по їх сплаті, пені, штрафів, переплати тощо; також надано доступ до інформації, поданої страхувальником про застрахованих осіб, які перебувають з ним у трудових відносинах.

Для входу в режим перегляду даних страхувальника реалізовано пункт головного меню особистого кабінету «Налаштування-Профіль користувача».

1 5 - Особистий кабінет страхувальника вебпорталу Пенсійного фонду України

Для перегляду звітності, поданої страхувальником, реалізовано пункт меню «Звітні відомості», по входу до якого користувач отримує повну інформацію по всіх звітах, поданих ним з 01.01.2011.

2 - Особистий кабінет страхувальника вебпорталу Пенсійного фонду України

Для страхувальників, які автентифіковані на вебпорталі за КЕП, надано можливість формування та подачі звернень таких типів: отримання довідки за формою ОК-7 за період перебування застрахованих осіб у трудових відносинах із страхувальником, довідки про трудовий та страховий стаж застрахованої особи, які необхідні для призначення відповідних страхових виплат, наприклад, оплати листків непрацездатності.

Подача звернень реалізована з пункту головного меню «Звернення на отримання електронних документів».

Користувачу надається екранна форма, після заповнення якої звернення необхідно відправити до ПФУ.

Після обробки звернення в підсистемах Пенсійного фонду України для відображення на вебпорталі передається інформація щодо статусу звернення, образ довідки в pdf-форматі та сама електронна довідка, підписана КЕП ПФУ (електронний документ).

Отриманий електронний документ з QR-кодом є аналогом паперового, підписаного відповідальною особою в органі Фонду. Справжність таких довідок можна перевірити у пункті верхнього меню “Верифікація виданих документів” за спеціальним кодом та зчитуванням QR-коду спеціальними програмними засобами.

На вебпорталі в пункті меню «Мої звернення» передбачено перегляд звернень, поданих страхувальником до ПФУ з переглядом атрибутів звернень, їх статусів, та можливість перегляду довідок та їх збереженням на локальні носії користувача вебпорталу (як pdf-документ та як електронного документу).

Страхувальник з використанням пункту меню «Листки непрацездатності» має можливість пошуку та перегляду листків непрацездатності застрахованих осіб, які працюють у страхувальника за основним місцем роботи.

3 1024x886 - Особистий кабінет страхувальника вебпорталу Пенсійного фонду України

Також Пенсійним фондом України впроваджено сервіс вебпорталу «Відомості про трудову діяльність», що надає можливість сформувати та подати відомості про трудові відносини (зокрема про період набуття набуття освіти) на підставі первинних документів, які підтверджують наявний трудовий стаж та надати їх скан-копії.

Для надання відомостей про трудову діяльність – скан-копій паперових документів про стаж необхідно, в розділі «Комунікації з ПФУ», обрати меню «Відомості про трудову діяльність»:

4 - Особистий кабінет страхувальника вебпорталу Пенсійного фонду України

У даному сервісі страхувальник має змогу як відправити скан-копії документів про стаж працівника для оцифрування фахівцями Пенсійного фонду, так і самостійно внести записи про трудову діяльність особи.

background Layer 1