Поліпшення якості обслуговування громадян – важливий аспект діяльності пенсійників Луганщини
Намагаючись максимально наблизити послуги до людей та зробити їх якомога комфортнішими, Головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області під постійним контролем тримає питання підвищення якості та дотримання стандартів обслуговування. То ж на селекторній нараді з керівниками відділів обслуговування громадян, яку сьогодні, 26 листопада, провела начальник Головного управління Фонду області Ольга Шарунова, основна увага приділялася саме їм.
В ході спілкування детально були обговорені шляхи залучення мешканців Луганської області особливо молоді, до користування новою сервісною послугою «Автоматичне призначення пенсії».
За підсумками наради сформовано протокольне доручення та доведено до виконання керівникам сервісних центрів.