Пропустити навігацію

Поліпшення якості обслуговування громадян – важливий аспект діяльності пенсійників Луганщини

Намагаючись максимально наблизити послуги до людей та зробити їх якомога комфортнішими, Головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області під постійним контролем тримає питання підвищення якості та дотримання стандартів обслуговування.  То ж на селекторній нараді з керівниками відділів обслуговування громадян, яку сьогодні, 26 листопада, провела начальник Головного управління Фонду області Ольга Шарунова, основна увага приділялася саме їм.

В ході спілкування детально були обговорені шляхи залучення мешканців Луганської області особливо молоді, до користування новою сервісною послугою «Автоматичне призначення пенсії».

За підсумками наради сформовано протокольне доручення та доведено до виконання керівникам сервісних центрів.

 

IMG 8057 1024x676 - Поліпшення якості обслуговування громадян – важливий аспект діяльності пенсійників Луганщини

IMG 8041 1024x589 - Поліпшення якості обслуговування громадян – важливий аспект діяльності пенсійників Луганщини

IMG 8049 1024x795 - Поліпшення якості обслуговування громадян – важливий аспект діяльності пенсійників Луганщини

background Layer 1