Пропустити навігацію

Про Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування

Реєстр застрахованих осіб є складовою частиною Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, який ведеться відповідно до статті 20 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Реєстр застрахованих осіб – це автоматизований банк відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню відповідно до закону.

Реєстр застрахованих осіб складається з електронних облікових карток застрахованих осіб, до яких включаються відомості про застрахованих осіб, інформація про набуття та реалізацію ними прав на одержання страхових виплат за всіма видами загальнообов’язкового державного соціального страхування та інформація про виплати за всіма видами загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Реєстр застрахованих осіб формує та веде Пенсійний фонд України, користувачами цього реєстру є податкові органи і фонди загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Так, для громадянина це означає, що у Пенсійному фонді України накопичується інформація стосовно нього як застрахованої особи, щодо страхувальників, із якими він перебував у трудових відносинах, як за основним місцем роботи, так і за сумісництвом, періодів трудових відносин, періодів трудових відносин за договором цивільно-правового характеру, відомості про фізичних осіб – підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, щодо перебування на обліку як отримувача соціальних виплат, відомості про страховий стаж та заробітну плату (дохід, грошове забезпечення) тощо.

Дані, що містяться в Реєстрі застрахованих осіб, використовуються для обчислення та призначення страхових виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням.

Персональна електронна облікова картка застрахованої особи включає персональні дані застрахованої особи, а саме: прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, стать, документ, паспортні дані, або іншого документу, що посвідчує особу, реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті громадянина України), відомості про страховий стаж, заробітну плату (дохід, грошове забезпечення) та інші дані, необхідні для обчислення і призначення страхових виплат за окремими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування, дані, що відображають особливості статусу особи, інформацію про трудову діяльність особи, у тому числі за період до 1 січня 2004 року.

Як зазначено вище, користувачами цього реєстру є податкові органи та фонди загальнообов’язкового державного соціального страхування. Таким чином, кожна застрахована особа має бути особисто заінтересована у тому, щоб дані щодо неї були актуальними та достовірними, і в будь-який час, у разі необхідності звернення до Фонду соціального страхування, або Державного центру зайнятості чи органів соціального захисту населення, не виникло проблем із отриманням інформації щодо неї з Реєстру застрахованих осіб та було своєчасно призначено соціальні виплати.

 

 

background Layer 1