Пропустити навігацію

Вебпортал Пенсійного фонду України: анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб

З початку впровадження персоніфікованого обліку відомостей про застрахованих осіб, у подальшому, в процесі наповнення інформацією Реєстру застрахованих осіб, Пенсійним фондом України ведеться постійна робота щодо забезпечення достовірності, точності персональних даних застрахованих осіб.

Відомості, які містяться в Реєстрі застрахованих осіб (РЗО), використовуються для обчислення та призначення страхових виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням, а саме для призначення пенсії, призначення допомоги у зв’язку із безробіттям, допомоги по догляду за дитиною, субсидій, допомоги у зв’язку із тимчасовою непрацездатністю, а відтепер і для оформлення електронного листка непрацездатності.

Першим кроком при розгляді звернень щодо призначення соціальних виплат є ідентифікація отримувача. Для того, щоб фонди соціального страхування, що отримують інформацію з Реєстру застрахованих осіб, могли виконувати свої функції, необхідно своєчасно оновлювати або виправляти помилкові дані щодо прізвища, імені або по батькові, паспортних даних, що надійшли з тих чи інших джерел. Перевірити чи вся інформація про періоди роботи обліковується за реєстраційним номером облікової картки платника податків, який використовує застрахована особа.

Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» передбачено, що зміна до відомостей про прізвище, ім’я та по батькові особи на поточний момент, дату народження, місце народження, стать, громадянство, освіту, серію (за наявності) та номер паспорта громадянина України, номер телефону, адресу місця проживання може вноситися за заявою застрахованої особи в порядку, встановленому Пенсійним фондом за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення.

Для зручності засобами вебпорталу Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua) громадянам надається можливість дистанційно заповнити та подати Анкету для внесення, зміни або уточнення персональних даних у Реєстрі застрахованих осіб.

Сервіс надається користувачам, які увійшли на вебпортал із використанням кваліфікованого електронного підпису.

Для цього призначено пункт меню «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб» у розділі «Комунікації з ПФУ» в особистому кабінеті застрахованої особи.

Форма складається із блоків та передбачає зазначення загальних даних про особу, реквізитів документу, що посвідчує особу, місця народження, місця фактичного проживання, місця реєстрації, та встановлення мітки «Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних». Усі поля автоматично заповнюються за даними, які вже містяться у Реєстрі застрахованих осіб, та надаються для редагування, крім полів «податковий номер» та «код соціального страхування».

Обов’язкові для заповнення поля помічені червоними зірочками. Додання скан-копії паспорту є обов’язковим, також передбачено можливість прикріплення іншого документу, що посвідчує особу, довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру, або інших документів. Для паспорту у формі ІD-картки обов’язковим буде й додаток до паспорту.

Звертаємо увагу, що поле «по батькові» не є обов’язковим, але якщо користувач використовує іменування у своєму житті, це підтверджується документами, та саме так особа обліковується у РЗО, зазначати ім’я, по батькові необхідно; скан-копії необхідно зробити у кольоровому форматі з оригіналів документів.

Після додання файлів документів необхідно натиснути «Сформувати заяву». У разі наявності логічних помилок, наприклад, не заповнено обов’язкове поле, система надасть технологічне повідомлення «Виправте помилки», а відповідні поля будуть виділені червоним.

Надалі, сформована в електронному вигляді анкета надається на перегляд для попередньої самостійної перевірки, тут передбачено можливість повернутися до редагування, а якщо не виявлено помилок у внесених даних необхідно натиснути «Підписати та відправити в ПФУ».

Інформацію про опрацювання надісланої анкети користувач може переглянути у пункті меню «Мої звернення».

Відповідно до Положення про реєстр застрахованих осіб внесення/зміни/уточнення даних до персональної електронної облікової картки застрахованої особи відповідно до поданої Анкети та доданих до неї документів, здійснюється на підставі наказу керівника відповідного територіального органу Пенсійного фонду України у п’ятиденний строк.

Таким чином, кожна застрахована особа має можливість заздалегідь подбати про надання актуальних відомостей щодо себе, а у разі виникнення потреби оперативного коригування особистих даних – через вебпортал Пенсійного фонду України.

 

background Layer 1