Пропустити навігацію

Довідка ОК-5: як отримати в електронному вигляді

Однією з найбільш затребуваних послуг, які надають щоденно сервісні центри Пенсійного фонду України громадянам, є надання виписок з облікових карток застрахованих осіб за формою ОК-5 та ОК-7.

Індивідуальні відомості про застраховану особу використовуються для призначення соціальних виплат, визначення кількості набутого страхового стажу, розрахунку розміру виплат, зокрема, допомоги у зв’язку із тимчасовою непрацездатністю.

Інформація з Реєстру застрахованих осіб надається територіальними органами Пенсійного фонду України в паперовій формі: застрахованій особі особисто, у разі якщо застрахованою особою є неповнолітня або недієздатна особа чи особа, цивільна дієздатність якої обмежена, – батькам, опікуну, піклувальнику (законному представнику), представнику застрахованої особи чи страхувальника – при пред’явленні документів, що дають змогу територіальному органу Пенсійного фонду України ідентифікувати застраховану особу та її законного представника чи піклувальника, посвідчують особу представника та її повноваження діяти від імені особи, яку він представляє.

Пенсійний фонд України надає послуги також і в електронному вигляді. Так, на вебпорталі Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua), в особистому кабінеті застрахованої особи користувачі мають можливість замовити та отримати дистанційно дані з Реєстру застрахованих осіб за формою ОК-5, ОК-7, довідки про розмір пенсії пенсіонера або для призначення субсидій, та інші. Сервіс надається для користувачів, які увійшли на вебпортал Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

Для цього призначено пункт меню Запит на отримання електронних документів. В полі Тип звернення необхідно обрати відповідний тип довідки яку бажаєте отримати, поля Прізвище, Ім’я, По батькові – заповнюються автоматично за даними з Реєстру застрахованих осіб (РЗО), але надаються на редагування, зазначення номеру телефону є обов’язковим.

Звертаємо увагу, що поле По батькові не є обов’язковим, але якщо користувач використовує іменування у своєму житті, це підтверджується документами, та саме так особа обліковується у РЗО, зазначати ім’я по батькові необхідно.

Надалі, треба обов’язково поставити мітку «Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних» та натиснути «Відправити до ПФУ».

Система автоматично переведе користувача до пункту меню «Мої звернення», де користувач зможе переглянути сформований документ у форматі pdf-довідки, завантажити та роздрукувати.

Формування довідки здійснюється за декілька хвилин, не потребує звернення до територіального управління. Сервіс доступний 24/7, завдяки чому є одним з найзручніших та корисних розробок Пенсійного фонду України.

Довідки є аналогами паперових документів і не потребують печаток та підписів, мають QR-код та перевірочний код, який може бути верифікований (перевірений) на сайті Пенсійного фонду України.

Як перевірити довідку із QR-кодом читайте у наступному матеріалі.

background Layer 1