Пропустити навігацію

Комунікаційні заходи з мешканцями Попаснянської міської територіальної громади

Сьогодні, 28 грудня 2021 року, начальник відділу обслуговування громадян № 7 (сервісний центр) Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Наталія Остановська провела пряму телефонну «гарячу лінію» та черговий особистий прийом мешканців Попаснянської міської територіальної громади Сєвєродонецького району.

Очільниця відділу надала фахові відповіді та роз’яснення щодо пенсійного забезпечення громадян, а саме: про перерахунок мінімальних розмірів пенсійних виплат особам, які досягли 65-ти річного віку та мають необхідний страховий стаж, доплату тим, кому виповнилося 80 років, індексацію пенсійних виплат, підвищення розміру пенсії, переведення виплати пенсії з поштового відділення на банківську установу, перерахунок пенсії працюючому пенсіонеру, можливості дистанційного отримання пенсійних послуг, замовлення довідок ОК-5, ОК-7 через вебпортал Пенсійного фонду України.

Впродовж заходів всі громадяни отримали змістовні консультації з посиланням на законодавчі документи та з урахуванням індивідуальних обставин.

У ході надання роз’яснень, Наталія Остановська звернула увагу присутніх на переваги отримання необхідних консультацій дистанційно, за допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України.

 

gariachi linia 1024x961 - Комунікаційні заходи з мешканцями Попаснянської міської територіальної громади

ocobuctu priuom 1024x698 - Комунікаційні заходи з мешканцями Попаснянської міської територіальної громади

background Layer 1