Інформаційно-роз’яснювальна робота відділу обслуговування громадян № 7
29 грудня заступник начальника обслуговування громадян № 7 (сервісний центр) Управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Олена Шаповалова провела пряму телефонну «гарячу лінію» ї мешканцями Попаснянщини та особистий прийом громадян.
Посадовиця надала фахові відповіді та роз’яснення щодо пенсійного забезпечення, розповіла про новації в пенсійному законодавстві, сучасні електронні сервіси Пенсійного фонду України, в тому числі «Електронна трудова книжка». Запропонувала активно ними користуватися, щоб отримувати потрібну інформацію й послуги швидко, а в умовах карантину – ще й безпечно. Відповіла на питання щодо індексації пенсії, отримання пенсійного посвідчення, перерахунку пенсії, переходу з одного виду пенсії на інший тощо.
Цього ж дня провідний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 7 Катерина Почепцова спілкувалася з жителями смт Тошківка. В ході зустрічі відвідувачі отримали кваліфіковані відповіді на актуальні запитання пенсійного забезпечення. Крім того, фахівець розповіла про онлайн-послуги, які кожен громадянин може отримати на вебпорталі Фонду.
Після роботи на віддаленому робочому місці Катерина Почепцова провела зустрічі з громадянами похилого віку та з обмеженими фізичними можливостями на дому в смт Тошківка.
В ході заходу прийнято заяву про перехід на пенсію по втраті годувальника, і надано консультативну допомогу щодо розміру пенсійних виплат. Фахівець ознайомила з дистанційними формами обслуговування громадян, серед яких послуги вебпорталу, зокрема самостійне формування довідок та СМС-інформування Пенсійного фонду України. Розповіла про Skype-зв`язок, надала телефон «гарячої лінії» відділу обслуговування громадян № 7.