Прийом громадян у Координаційному центрі Білокуракинської громади засобами онлайн-зв’язку
Завдяки співпраці Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області та Луганської обласної державної адміністрації з’явилась можливість надавати консультації в онлайн-форматі в Координаційному центрі з надання допомоги внутрішньо переміщеним особам Білокуракинської селищної військової адміністрації, тимчасово розташованого в місті Житомирі.
24 жовтня поточного року начальник відділу обслуговування громадян №2 (сервісного центру) Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Галина Молчанова провела на платформі ZOOM прийом громадян та надана консультації. Відвідувачів турбували питання стосовно призначення пенсії за віком, надання пільг багатодітній сім’ї, подання заяви на житлову субсидію експериментальним проєктом, отримання дистанційно послуг Пенсійного фонду України тощо.
У співбесіді з начальником відділу Центру надання адміністративних послуг Білокуракинської селищної військової адміністрації Тетяною Гнилицькою обговорили організаційні питання щодо покращення проведення в подальшому онлайн-консультувань мешканців Луганщини, які тимчасово перебувають у Житомирі. Для більш повної обізнаності громадян вирішили розмістити на стендах Координаційного центру інформацію щодо графіку прийому внутрішньо переміщених осіб, а саме: четвертий вівторок місяця з 09:00 до 11:00 та телефони «гарячих ліній» Головного управління Пенсійного фонду в Луганській області.

