Пропустити навігацію

Як отримати довідки ОК-5 та ОК-7

   Останнім часом в мережі Інтернет, в соціальних мережах з’являються оголошення, в яких пропонують надання допомоги в отриманні ОК-5, відновлення соціальних виплат. Закликаємо не довіряти свої особисті дані стороннім особам та не ставати жертвами шахраїв!

   Відповідно до Положення про реєстр застрахованих осіб, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України 18.06.2014 №10-1 (зі змінами) – інформація з Реєстру застрахованих осіб надається безоплатно Пенсійним фондом України та територіальними органами Пенсійного фонду України в паперовій та/або електронній формі.

   Інформація з Реєстру застрахованих осіб надається в електронній формі після ідентифікації особи у базі даних вебпорталу відповідно до Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року №13-1.

   Для отримання довідок ОК-5, ОК-7 рекомендуємо користуватися перевагами електронних сервісів вебпорталу. Застрахованій особі, яка зайшла до вебпорталу “За КЕП” (кваліфікованим електронним підписом), “За ID.GOV.UA” (за допомогою банківської карти) або засобами “Дія.Підпис”, на вебпорталі у розділі “Комунікації з ПФУ” можна сформувати “Запит на отримання електронних документів” та отримати довідки про трудовий та страховий стаж, за формами ОК-5, ОК-7 тощо в електронному вигляді, достовірність яких підтверджується QR-кодом.

   Користувач може роздрукувати чи зберегти собі замовлений документ та використовувати його за своїми потребами. Перевірити достовірність видачі електронних документів з QR-кодом можна через вебпортал Пенсійного фонду України у розділі “Верифікація виданих документів” – “Верифікація довідок”. Також повідомляємо, що довідка Індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-5 формується за всією наявною в РЗО інформацією, починаючи з 1998 року.

   Після відправки звернення на отримання електронних документів та надіслання його до Пенсійного фонду України в розділі «Мої звернення» можна відслідковувати результат виконання запиту – опрацьоване звернення матиме статус «Виконано». Користувач також може роздрукувати чи зберегти собі бажаний документ.

   Разом з тим, інформація з Реєстру застрахованих осіб надається територіальними органами Пенсійного фонду України в паперовій формі:

– застрахованій особі особисто при пред’явленні паспорта (іншого документа, що посвідчує особу), документа, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта, або свідоцтва про загальнообов’язкове соціальне страхування чи пенсійного посвідчення;

у разі якщо застрахованою особою є неповнолітня або недієздатна особа чи особа, цивільна дієздатність якої обмежена,

– батькам, опікуну, піклувальнику (законному представнику), представнику закладу, який здійснює опіку та піклування, при пред’явленні документів, що дають змогу територіальному органу Пенсійного фонду України ідентифікувати застраховану особу та її законного представника чи піклувальника або представника закладу, який здійснює опіку та піклування, а також документів, що підтверджують статус законного представника застрахованої особи чи її піклувальника або представника закладу, який здійснює опіку та піклування (відповідне посвідчення, свідоцтво про народження, рішення суду тощо);

– представнику застрахованої особи чи страхувальника – при пред’явленні документів, що посвідчують особу представника та її повноваження діяти від імені особи, яку він представляє, а також засвідчених копій документів, що дають змогу територіальному органу Пенсійного фонду України ідентифікувати застраховану особу, страхувальника.

   Підсумовуючи вище наведене, запрошуємо активніше користуватися електронними сервісами Пенсійного фонду, адже це – швидко, зручно та безпечно!

 

34267777 1024x640 - Як отримати довідки ОК-5 та ОК-7

 

background Layer 1