Пропустити навігацію

Інформація про роботу управління інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів за 9 місяців 2016 року

Протягом січня-вересня 2016 року спеціалістами управління інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів забезпечено супроводження та підтримку програмно-технологічного комплексу, який використовується в органах Пенсійного фонду України. Виконувалось систематичне оновлення програмного забезпечення. Від розробників отримано, встановлено, проведено тестування та передано підвідомчим управлінням:

– 16 оновлень програмного комплексу 1С-Бухгалтерія;

– 13 патчів АРМ ОССВ та ОССВ 2;

– 52 оновлення оперативної звітності бюджетно-фінансового управління та управління платежів до пенсійної системи та захисту прав застрахованих осіб.

Спеціалісти відділу адміністрування інформаційно-аналітичних систем і захисту інформації здійснювали постійний організаційно-методичний супровід програмного комплексу автоматизованої системи обробки пенсійної документації (АСОПД/КОМТЕХ-W) для підвідомчих управлінь ПФУ в Луганській області, отримували від розробників розсилки з оновленнями та формували розсилки для районних управлінь, коректували довідники обласного рівня. За період з 1 січня по 30 вересня 2016 року від розробників програмного комплексу АСОПД/КОМТЕХ було отримано 123 розсилки зі змінами й доповненнями у функціонуванні програмного комплексу, на підставі яких у міські й районні управління Луганської області було підготовлено й передано 90 розсилок.

За звітний період проводилось коригування обласного довідника кодів вулиць відповідно листів територіальних управлінь Пенсійного фонду України в Луганській області. За підсумками нарахувань кожного місяця проводиться синхронізація зазначеного довідника з обласним КІОЦСЗН в Луганській області. Протягом січня-червня відповідно листів Пенсійного фонду України було проведено коригування філій АТ «Ощадбанк» щодо приведення у відповідність кодів установ банку у базах АСОПД/КОМТЕХ тим значенням, що прийняті у банку для відповідного регіону. Інформацію про результати проведеного співставлення направлено до Пенсійного фонду України.

Надавались консультації та практична допомога фахівцям міських та районних управлінь з питань роботи в програмному комплексі АСОПД\КОМТЕХ, своєчасності і повноти взяття на облік та виплати пенсій особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території, автоматизованому складанню бухгалтерської звітності по формах 3ПФ, 5ПФ, 6ПФ, формі 2А.

Протягом 2016 року було забезпечено стабільне щомісячне нарахування пенсій, збір електронних баз від районних управлінь, контроль, обробку та підготовку баз для відправлення на Центральний рівень. Відповідно листів ДП «Інформаційний центр персоніфікованого обліку» Пенсійного фонду України проведено передачу районних електронних баз для оновлення Центральної бази отримувачів пенсій, підготовлено супроводжувальні документи та інформаційно-довідкові таблиці.

Було сформовано 132 набори паспортів для виконання нарахування пенсій у районних управліннях, як на основні, так і на додаткові відомості. Крім того, проведено збір довідок територіальних управлінь та форм звітності: про фактичне використання коштів на виплату пенсій, звітів про розподіл коштів за операціями, про перераховані та призначені пенсії, форми 2 А. На підставі зазначених даних було сформовано обласні довідки та документи, які направлено в ІВЦ Міністерства соціальної політики та передано структурним підрозділам головного управління для роботи.

В лютому поточного року було надано практичну допомогу з питань відновлення районної бази отримувачів пенсій та забезпечення технологічних операцій в програмному комплексі АСОПД/КОМТЕХ спеціалістам управління ПФУ в Троїцькому районі. В повному обсязі забезпечено працездатність компонентів інформаційно-телекомунікаційної системи в цілому та здійснюється технічне обслуговування апаратного і програмного забезпечення ІТС.

Організація роботи управління проводиться відповідно до наказу Правління Пенсійного фонду України від 11.02.2015 №19 «Про адміністрування інформаційно-телекомунікаційної системи (далі – ІТС) Пенсійного фонду України» та затвердженої ним Технологічної інструкції адміністрування ресурсів з метою створення умов захисту інформації, що обробляється в інформаційно-телекомунікаційній підсистемі. На виконання наказу головного управління від 15.02.2016 № 11 «Про виконання плану роботи головного управління за 2015 рік та завдання, які стоять перед органами Пенсійного фонду області на 2016 рік» підвідомчими управліннями було проведено інвентаризацію користувачів по всім WEB-системам Пенсійного фонду України, ретельно перевірено факт блокування користувачів, які були звільнені з управлінь. Крім того, відповідно подань територіальних управлінь інформацію щодо блокування звільнених працівників та створення нових користувачів у web-системі Центральна база даних отримувачів пенсій направлено до Пенсійного фонду України.

Протягом січня-червня було обладнано 34 нових робочих місця та підключено їх до локальної мережі, створені облікові записи користувачів ресурсів ІТС відповідно службових записок керівників структурних підрозділів з наданням відповідних повноважень.

В рамках створення системи обслуговування громадян на базі централізованих інформаційних технологій Пенсійним фондом України було надано для пілотного використання програмне забезпечення централізованої підсистеми обліку сплати страхових внесків в частині загальнообов’язкового державного пенсійного страхування (підсистема Веб ОССВ). Підсистема Веб ОССВ розроблена для відновлення роботи територіальних органів, що визначені в Постанові правління Пенсійного фонду України від 12 травня 2015 року № 9-1. На виконання листа Пенсійного фонду України від 28.12.2015 №56189/05-20 головним управлінням було визначено управління Пенсійного фонду України в Білокуракинському районі Луганської області, яким проведено відпрацювання технологічних процесів підсистеми. За результатами тестового користування було надано зауваження та пропозиції щодо роботи програмного забезпечення до Пенсійного фонду України.

Забезпечено здійснення організаційно-методичної та технічної підтримки процесу підготовки та передачі на Центральний рівень анкет пенсійних посвідчень. Кожного вівторка формується та надається до Пенсійного фонду України архівна посилка з файлами анкет, які надійшли з підвідомчих управлінь. За результатами проведеної роботи складено «Звіт про стан БД СВППу в розрізі підвідомчих управлінь».

Спеціалістами відділу ведення електронних реєстрів та підтримки інформаційно-аналітичних систем управління інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів за звітний період було відпрацьовано 379 запитів від правоохоронних органів, інших контролюючих органів, страхувальників та застрахованих осіб по 330 страхувальникам та 11767 застрахованим особам. Протягом зазначеного періоду до управління надійшло та відпрацьовано 49 запитів з управлінь ПФУ інших регіонів України.

З початку року, відповідно запитів, які надійшли до управління було проведено з’ясування причин не зарахування застрахованим особам страхового стажу за певні періоди роботи по 11 страхувальникам. Крім того, направлено запити до Департаменту інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів Пенсійного фонду України щодо виправлення виявлених невідповідностей первинних документів та даних реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

За січень-вересень 2016 року до управління інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області надійшло 7 електронних звернення від громадян, які були надіслані за допомогою мережі Internet. Протягом зазначеного періоду звернень громадян щодо реєстрації на веб-порталі послуг Пенсійного фонду України не надходило.

Підвідомчими управліннями завершено підготовчі роботи до впровадження в експлуатацію з 1 липня 2016 року централізованої підсистеми «Призначення та виплата пенсій» Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України. За липень-вересень поточного року проведено розрахунок розміру пенсії по 2028 новим пенсійним справам, з них:

– проведено нарахування та доведено до виплати – 1479 пенсійних справи або 73%;

– знаходяться в обробці у спеціалістів з призначення – 258 або 13%;

– знаходяться на контролі призначення – 142 або 7%;

– обробляються спеціалістами з виплати – 41 або 1%;

– знаходяться на контролі виплати – 108 або 5%.

Проведено підготовчі роботи щодо запровадження електронного документообігу з питань виплати пенсій: отримано електронні цифрові підписи, проведено тестове формування виплатних документів та відправлення їх на Центральний рівень по управлінню військовослужбовців та деяких інших категорій громадян головного управління. Кожного місяця, починаючи з травня 2016 року проводиться формування виплатних документів та відправлення їх на Центральний рівень по управлінню військовослужбовців та деяких інших категорій громадян головного управління.

В рамках пілотного проекту з АТ «Ощадбанк» опрацьовується передача списків на виплату пенсій по військових пенсіонерах в електронній формі (електронний оригінал документу, без використання паперових документів). Запровадження технології заплановано з листопада 2016 року, по всіх інших категоріях пенсіонерів – в першому півріччі 2017.

У серпні поточного року на виконання листа Пенсійного фонду України від 29.08.2016 року №27232/05-20 проведено тестове нарахування пенсій та формування виплатних документів на вересень 2016 року в підсистемі ІКІС ПФУ «Призначення, перерахунок та виплата пенсій» по управлінням Пенсійного фонду України в м.Лисичанськ (12113) та м.Сєвєродонецьк (12163) Луганській області.

Під час проведеної роботи було виконано нарахування пенсій:

– м.Лисичанськ: відділення пошти – 58 о/р, банк – 20 о/р

– м.Сєвєродонецьк: відділення пошти – 73 о/р, банк – 43 о/р.

За результатами проведеного тестового нарахування управліннями було надано пропозиції та зауваження, які направлено на Центральний рівень.

З червня поточного року розпочато прийом документів від внутрішньо переміщених осіб для виготовлення електронних пенсійних посвідчень. Для забезпечення проведення цієї роботи головним управління отримано сертифікати відкритих ключів для 253 спеціалісти підвідомчих управлінь, 136 заяв знаходяться в обробці в АЦСК.

Проведено підготовчі роботи щодо запровадження електронного документообігу з питань виплати пенсій: отримано електронні цифрові підписи, за результатами проведеного нарахування за кожен місяць проводиться тестове формування виплатних документів та відправлення їх на Центральний рівень по управлінню військовослужбовців та деяких інших категорій громадян головного управління.

Починаючи з червня 2016 року підвідомчими управліннями за результатами нарахування кожного місяця проводиться співставлення даних системи АСОПД з даними, які містяться в Реєстрі застрахованих осіб (РЗО). Спеціалістами управління пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян проведено співставлення та відпрацьовано протоколи контролю. Невідпрацьованими залишились пенсійні справи, по яким станом на 01.08.2015 року не проводиться нарахування (пенсіонери за поновленням пенсій не звертались, перебувають у зоні АТО) паперові пенсійні справи відсутні: протокол форматів – 341, протокол даних – 1370.

Після опрацювання протоколів контролю за підсумками нарахування на кожен місяць 2016 року дані з системи АСОПД було завантажено до РЗО, в т.ч. і військові пенсіонери на Центральному рівні. За результатами нарахування на жовтень поточного року до системи РЗО було завантажено дані по 431678 особам.

background Layer 1